Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 27 februarie 2018

Când se aliniază stelele - episodul 2

Era expresia aia de horoscop vesel: ”astrele se cacă pe ele de râs”... da' mie-mi spui? Mama lor de astre... că acum 2-3 zile am crezut că le iau de gâlci și le strâng până le ies ochii... pe astre, desigur!!!

Și ce să vezi? Deși nu mi-am dus intenția până la capăt (din pricină de ”insuficiență fizică”, nu că n-aș fi vrut), cumva-cumva... ori c-au simțit, ori că le-a mirosit că-i rost de gâlceavă, s-au aliniat la loc, chiar mai bine decât prima dată... astrele-n pula mea, astrele!!!

Și-acum un lucru e clar: de plictisit n-am cum să mă plictisesc!!! 
Da-mi vine în gând urarea românească, unică în lume: ”serviciu ușor”... cum mă ”ușor”? 
Că nimic ce merită nu-i ușor, toate-s complicate și înodate și-ți vine să-ți bagi... și tocmai d-aia.

Ce-ar fi să ne urăm ”să nu te plictisești”? 
Biiine boss, merci!!! Io-s regina neplictisitului, cu talentul meu incomensurabil de a mă băga în cele mai inedite situații. Cică: ”scrie o carte!”... Ce vorbești mă? Mi-o pun ăștia la raionul SF :-)))))))

Și ca să citez din Mihaela Baran:
- Un Jack, te rog.
- Simplu?
- Nu coaie, dă-mi-l complicat!

Nici Jack nu mai e ce-a fost!

Zice un meme celebru: ”Ce-i aia ”normal”? E un program la mașina de spălat!”... nu zău? Bumbac, sintetic, delicate, lână, ”normal”... ciuciu. Băăăă, nici la mașina de spălat nu-l am, io zic că-i un semn!

Have fun people, că de restul se ocupă astrele :-)))))))))))))))