Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

miercuri, 10 septembrie 2014

Conversatii inutile - blestemul lui "ai avut dreptate"


Aceasta serie de postari e un fel de gandit cu "voce tare" si vine din marele meu conflict interior intre "n-am timp" si "pierd timp".
Nu consider timp pierdut statul pe spate la plaja, nici statul degeaba cu ochii-n bagdadie, aia e odihna si se contorizeaza cu +.



Timp pierdut e ala in care incerci sa convingi pe cineva ca alba-i alba si neagra-i neagra si cand ti se pare c-ai reusit, se dovedeste ca nu... dupa care discromatul(a) vine si arunca senin(a) mizeria de "ai avut dreptate". Totdeauna post-factum si cand nu mai foloseste la nimic.

Ma doare-n cur c-am avut dreptate, nu-s Nostradamus, stiu doar nitica statistica si am vazut niste lucruri repetandu-se, da' se vede treaba ca fiecare trebuie sa-si faca experientele lui si sa dea cu capu' personal de pragul de sus si cine dracu-s io sa ma opun?

Ca io-nteleg ca ti-am explicat 2 ore cum si de ce o sa se rupa cacatul ala de distributie leat cu Mathusalem si nu m-ai ascultat da' mi se pare pervers sa ma tii 2 ore in telefon ca sa-mi explici cat te-ai chinuit cand ai ramas in pana unde-a-ntarcat mutu' iapa.Si mai pervers mi se pare faptul ca io te-ascult si nu-ti inchid telefonul in nas... da' asta-i deja alta discutie.

Io investesc timp ca sa-ti spun sa nu-ti iei masina cu motor diesel ca faci 2 km pe zi si aia din bucati, da' nu vreau sa-ti ascult si jelania cand imi apari la usa cu EGR-ul infundat.


Satisfactia lui "io ti-am spus" e umbrita de pierderea de timp aferenta obtinerii lui, asa ca pot doar sa sper ca voi avea intelepciunea (candva) sa renunt la rolul de Mama Omida.

Pana atunci dragilor va rog sa vi-l inghititi pe "ai avut dreptate" ca simt cum imi scapa bestia din lesa si n-am vrea sa patim vreun pocinog :-))))

p.s. pentru cine crede ca-i vorba doar despre service... nu-i!