Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

miercuri, 22 octombrie 2014

Pe cine nu lași să moară...


"pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti"
frate bun cu:
"facerea de bine e futere de mama"
si:
"cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia"



Desi stiu bine aceste proverbe si deseori m-am dat cu capul de ele, nu reusisem pana astazi sa ma educ intru indiferenta.
Finalmente s-a produs minunea.
NU-MI PASA :-)

Deloc, de nimic. De cine moare si cine traieste. De cine-i pacalit si imbrobodit.
De boilerele altora montate fara cos de evacuare. De apa pan-la glezne, de praful nesters, de mancarea alterata la soare. Fiecare doarme asa cum isi asterne... cine-s eu sa ma pun contra?



De azi incolo, aviz amatorilor, imi pasa doar de mine.
Azi am omorat-o pe maica Teresa care-mi salasuia in adancuri si l-am scos pe Narcis de la colt, unde statea pe coji de nuca.