Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

vineri, 29 august 2014

Un mare dentist - rezumat

Zânu Măseluț aka Cosu, adică dl.doctor stomatolog Todut Ioan Cosmin (precizare necesară având în vedere că m-a întrebat cineva cine-i în poză))

e acela care:
- te tratează ca pe-un om, nu ca pe-o cutie în care stau dinții


- face pe dracu-n patru ca să-ți păstreze dinții tăi în gură și nu se repede să te umple de implanturi (și mai e și modest, nu mă lasă să mă duc să rânjesc măselele la ăia care vroiau să mi le scoată - că tare m-ar mânca în dos)
- știe (toți știu, dar unora nu le pasă) să facă diferența între manevrele dureroase care necesită anestezie și cele cu lejer disconfort (sau fără) unde nu-i cazul sa te-nțepe că-i ”mai mai mare daraua decât ocaua”
- comunică astfel încât creează o legătură de încredere
- îți explică pe înțelesul tău ca să nu rămâi în bezna minții dar nu te încarcă cu detalii tehnice ca să-ți faci în cap scenarii apocaliptice
- te anunță ce urmează să facă și nu te ia prin surprindere când îți bagă diverse scule prin gură
- face treaba cu plăcere și cu pasiune d-aia îi rămâne energie pentru glume și șotii
- cântă în timp ce lucrează
- n-are bășini în cap deși nivelul profesional la care se află l-ar îndreptăți să aibă

e acela la care:
- te duci fără neplăcere (ar fi exagerat să zic  ”te duci cu plăcere”, oricât ar fi de luminos doctorul și oricât de savuroase glumele lui până la urmă tot ajungi să stai cu gura căscată 1-2 ore și cine zice că asta-i plăcut... are un grad oarecare de masochism sau o meserie în care s-a obișnuit să stea așa... scuzați, nu m-am putut abține :-))) ).
- îți duci prietenii pentru că ești sigur c-o să-ți mulțumească
- nu-ți piere zâmbetul când intri pe ușă
- îți arde de bâză și de foială pe scaun (prin antagonism cu a sta înțepenit de frică)

e acela de la care:
- pleci la fel de vesel cum ai venit (sau, dac-ai avut o zi proastă și te-ai dus botos, chiar mai vesel)
- când pleci ți-e gândul la mâncare și la bere nu la dinți

e acela pe care:
- nu l-ai trimis niciodată la origini, nici măcar în gând
- n-ai vrea să-l pui pe scaun ca să-i arăți și tu lui cum e
- îți permiți să-l întrebi toate prostiile care-ți trec prin cap sau pe care le-ai citit pe net

Dacă ești pacient și n-ai bifat toate rubricile înseamnă ori că ai un dezastru-n gură (cred totuși că există o limită până la care bagheta magică funcționează) ori că n-ai găsit stomatologul potrivit.

Dacă ești stomatolog și te-au indignat pretențiile mele... îmi permit de la înălțimea zâmbetului meu restaurat să te ignor așa că nu-ți zic și nu-ți urez nimic... te-am uitat!