Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

joi, 28 august 2014

Nu că...


Sunt câte unii care-s tot pe ”nu”.
Orice zici, orice, orice, auzi ”nu că...”.


De obicei îs agresivi, ajung să ridice vocea pe orice subiect, au o părere despre orice.
Treaba lor ai putea zice... până când incearcă să ți le bage pe gât.
Și ridică-n pula mea vocea până ajung să zbiere crezând că așa-s mai tari argumentele.
Ăștia mă obosesc și mă fac să-mi pară rău că-s nevoită să lucrez cu oameni.
Dă-mi pace ca mă doare-n cur ce parere ai tu despre Mihaela Rădulescu, Beligan si Stela Popescu. Mi se pare absurd să te ambalezi singur pe-așa o temă, mai ales că nici nu te contrazic.
Ca să-ți spui drept există subiecte la care mă doare-n cur și de părerea mea d-apoi de-a ta.
Și dacă tac... e mai rău că-ți găsești alt subiect cu care încerci să-mi hâțâni pacea.
Mă plimbi prin politică, fotbal, regimuri alimentare, nocivitatea fumatului si a cafelei.
Și degeaba tac și mă prefac că am treaba, că tu-i dai înainte netulburat.... te iei de guma mea de mestecat, de mașinuțele pe care am irosit bani...
De ieri țăcăni întruna și n-am auzit de la tine o vorba cu ”plus”... ori și-i prea cald ori ți-i prea frig, anul ăsta n-a fost vară, dar vai ce cald e la prânz, Steaua e jalnică da-i echipa ta favorită, Pițurcă un cretin, Hagi nu-i nici el mai breaz, cartofii mei prăjiți de la prânz te-au ofensat iremediabil în puritanismul tău alimentar așa că, omenos cum ești, ai avut grijă să-mi intre pe gât cu noduri moralizatoare.
Ia mai du-te-n pula mea!
Cine te crezi tu mă pretenaș să intri la mine-n birou si să mă judeci pe subiecte care n-au treabă cu prestația pentru care-ai venit profitând de faptul că-s prea miloasă ca să te trimit intempestiv unde-a-nțărcat mutu iapa cu motoru-n plasă?
E abia 11 dimineața și, pe bune, ți-aș sări la beregată, mi-ai trezit instinctele criminale :-))))))))
Așa că hai sictir, am plecat la plimbare!