Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

sâmbătă, 23 august 2014

Ice bucket challenge - cum sa transformi un act caritabil in reclama personala




Io-s de parere ca fac un act caritabil pentru ca asa simt eu.
Nu e pe de-a-ntregul dezinteresat (niciodata nu e), imi spal niste pacate, indrept niste greseli, ma gandesc ca maine-poimaine ajung si eu sa am nevoie, ma simt mai bine (EU) cand stiu ca am ajutat.
DAR...


Nu-l fac ca sa ma aplaude cineva.
Nu-l fac ca sa "ies pe sticla".
Si d-aia e intotdeauna anonim.
As vrea sa ma insel si sa existe UN suflet care doneaza ceva material pentru o cauza cu care n-are nicio treaba, fara sa astepte recunoastere si fara sa se felicite macar in gand pentru isprava.
Mizeria asta, care se-ntinde ca raia pe mapamond, imi seamana a prostitutia milosteniei si da o conotatie negativa actului donatiei.
Nu mai puturati dreaq sa va lipsiti de 5-10-500 de lei fara selfie si apa rece? Daca dai si nu te afla nimeni... e ca si cum n-ai dat? Pfffff !!!
Daca galeata cu apa rece s-ar intampla in intimitatea casei tale, as vedea-o ca pe-o flagelare, da'asa... e circ.
Se-ntrec deopotriva bogati si saraci la galeata congelata...
Bah, pe bune, aveati nevoie de apa rece ca sa donati? Apa rece v-a trezit si v-a facut constienti de existenta cancerului si-a sclerozei?

Totusi, daca ideea e a asociatiilor care primesc banii... fratilor, imi scot palaria in fata talentului vostru, ati apasat cel mai eficient buton.
Genialitatea si perversiunea ideii consta in:
- daca ai fost nominalizat nu poti sa te tragi pe cur ca te faci de minune
- daca accepti primesti publicitate (deci nu te uzi mokka), te dai erou si poti sa te schimonosesti la camera de filmat
- ai ocazia sa-ti nominalizezi dusmanii
- asociatia poate primeste bani, poate nu (ca unii cica au mai uitat despre ce era vorba in galeata), dar macar isi fac si ei reclama si din cateva mii de tampiti dornici de dusuri reci, macar cativa baga mana-n punga.

Mi-e mai scarba Ice Bucket Challenge - devenita un reality show de prost gust, decat de "Let's do it Romania" despre care stiti deja ca nu mi-e draga pentru ca-i inutila.