Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

sâmbătă, 28 octombrie 2017

Jurnal de aventură - țuțundreaua

Pentru că nu vreau să fac reclamă proastă, poate a fost doar o întâmplare, poate n-am avut noroc sau poate era cu dedicație, vom numi chestiunea în cauză "țuțundrea" iar unitatea de măsură "cot".

În prostia mea, plec de la premiza că dacă faci țuțundrele, știi toată legislația care atinge subiectul, nu de alta dar ca să nu pățești vreo nesărată... ei bine... în frumoasa țară balcanică nu-i așa.

Eu aveam o țuțundrea de 6 coți, urâtă ca porcu', care trebuia schimbată și dacă tot o schimbam, am zis să-i pun și un coclender.
A venit omul să măsoare, zice: pentru coclender trebuie s-o facem de 5 coți.
Zic: e vreo reglementare legată de dimensiunile țuțundrelei?
Zice, fără să stea pe gânduri: 5 coți.

Ce să vezi? Există o reglementare, dar datorită condițiilor de "climă" țuțundreaua trebuie să aibă 6 coți iar eu trebuie s-o schimb, cu tot deranjul și cheltuielile aferente.

Și stau cu mâna la falcă a pagubă și mă gândesc dacă trebuie să învăț toate legile acestei țări, din toate domeniile, toate specificațiile tehnice și toate meseriile.

Urăsc să fac micro-management, prefer oricând să deleg unor profesioniști dar se vede treaba că nu funcționează așa.

Până una-alta, fac calcule ca să văd dacă sunt calibrate corect cablurile de curent și verific tot ce-i important că n-aș vrea să constat că mai am astfel de "troieni" în ogradă.
În rest, toate bune, merci de înrebare :))))