Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

vineri, 27 octombrie 2017

Jurnal de aventură - everything is falling...

... in place :)))))

Ce-i drept, mai e foarte puțin până la inaugurare și era chiar momentul să se așeze toate.

Dar am primit și un "premiu" nesperat, într-un moment de clarviziune mi s-au lămurit niște dileme care bărzăuneau subconștient de ceva vreme prin mintea mea. Astfel am putut să închid acel sertar al minții definitiv, că-mi cam stătea în drum și mă împiedicam frecvent de el.

Merg luminile de party, pupitrul l-am modificat și e cât o zi de post, am făcut ordine în bar, am așezat în forma finală mobilierul.
Mai am de tras cateva cabluri, de făcut niște retușuri, de montat lămpile în bar... futu-i câte mai am... și părea aproape gata!!!

Încep deja să gândesc retrospectiv, mai am febră musculară doar pe alocuri, îmi zâmbesc amintiri din fiecare colț al sălii și încotro mă uit îmi vine să râd de câte o fază întâmplată acolo.

Am învățat cuvinte noi: dimabil, autoforant, cardioid, dmx, rgb, molly și vă mai zic când mi le-oi aminti.
Am căpătat skilluri noi, am învățat să folosesc scule de care înainte îmi era frică și am făcut lucruri de care sunt mândră.

Trebuie să le mulțumesc, și nu e la mișto, tuturor celor care nu m-au ajutat când am avut nevoie, datorită lor am crescut în două luni cât alții în 10 ani.

Mulțumesc celor care și-au dat cu părerea, la obiect sau pe lângă, celor care m-au lăudat și celor care m-au criticat, precum și celor care m-au ignorat.

Evident că le mulțumesc celor care m-au ajutat, fără ei, oricât de tenace aș fi fost, nu reușeam să termin. Voi aveți un loc special în inima mea!

A fost, și este în continuare, cea mai intensă aventură din viața mea și nu-s d-aia care șade pe sofa cu telecomanda în mână. Recunosc că n-am știut la ce mă înham, am muncit de 2-3 la același lucru pentru că am fost toantă, neatentă sau n-am văzut the big picture, mi-am depășit limitele fizice de câteva ori, am clacat odată, m-am distrat cu dinții strânși și am muncit cântând.

De la agonie la extaz, de la dat jos de pe scară ca să dansez salsa la conflict fizic cu un parcagiu (morții mă-tii de dobitoc... wait for it că nu e gata dar n-am timp acu' să mă ocup de tine)...Paso Adelante is alive!!!

Noapte buna!