Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

miercuri, 25 octombrie 2017

Jurnal de aventură - music, flowers & tattoo

Azi a venit Liviu Preda aka DJ LiviuX să-mi seteze sistemul de sunet. Dacă înainte suna bine, acum sună GENIAL. Plin, rotund, echilibrat. Poți să-l dai oricât de tare și nu te zgârie pe creier.
Îți dai seama cât e de tare când stai pe fotoliu între subwoofere și ai impresia că te mută cu tot cu scaun.
Liviu e meticulos, le reglează, le testează, schimbă melodia și-o ia de la capăt. A reușit să facă un sistem (aproape) anti-prost, oricât ai scărmăna butoanele mixerului în devălmășie, tot sună mai bine decât multe sisteme pe care le-am auzit.
S-au livrat toate "auxiliarele": headset, căști, suport de laptop. Sistemul e finalmente complet, up&running.

A treia vază s-a umplut cu flori, tot de la Oana... că musiu Marty s-a zgârcit la două păpădii și s-a dus să se joace cu focul lui Sumedru... gândesc că n-o fi mai rău decât o tobă încinsă de mobră :P.

Iar eu m-am dus la Edy.
E poveste lungă... vroiam de ani de zile un tatuaj dar aveam două dileme: ce și cine?
De "ce" s-a ocupat Mădălina, hăt astă-primăvară, când am văzut niște desene de-ale ei și i-am zis "soro, ăstea ar fi mișto de tatuaje, ia fă-mi ceva personalizat cu muzică, dans și zbor."
În juma de oră îmi trimisese deja schița și e exact desenul pe care îl am acum pe mână.

Mai rămăsese de rezolvat treaba cu "cine". Atâtea tatuaje faded, inexacte, futuimăsiste am văzut, că atunci când văd unul fain întreb spontan "cine ți l-a făcut?" și așa am ajuns la Edy, care e "plin" până la anu' dar mi-a găsit o fereastră.
Nu mi-e frică de ace dar gândul că urma să fiu "ciuruită" în mod repetat... nu era chiar visul vieții mele, da' căcat... n-o fi chiar un cap de țară, mi-am zis.
Deși am ales un loc "sensibil" a fost mult mai ușor decât mă așteptam, cam la 20% din filmele mele din cap și din ce citisem pe net. O fi și-o chestie de percepție deși io nu-s prietenă cu durerea fizică și mai degrabă m-aș declara sensibilă decât rezistentă... ori că mi l-am dorit foarte mult și n-a mai contat.

Acum, sau că nu-mi aduc aminte, sau chiar așa e, mâine nu trebuie să mă scol cu noaptea în cap, așa că mi-am programat 2 beri și o sesiune de butonat telecomanda, că nu m-am mai uitat la televizor de prin iunie.

Enjoy life și... noapte bună :)