Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 24 octombrie 2017

Jurnal de aventură - poc!

Azi am făcut poc!
După o nouă trădare majoră din partea unui "prieten", senină și lipsită de orice fel de păsare, după o încurcătură de acte și niște treburi urgente, cu deadline la prânz, pe care nu avea cine să le facă și care mă depășeau fizic... am clacat (temporar, "prietenii" mei, nu vă bucurați).
Am tras mașina pe dreapta și am plâns până n-am mai avut lacrimi.
Când am terminat, m-am șters la ochi, am mai stat vreo 5 minute gândindu-mă că poate nu-i dracu' chiar așa de negru și-am plecat la treabă.

De-acolo-ncolo, toate s-au așezat ca mărgelele pe ață, de unde confirmarea faptului că trebuie să pierzi ceva ca să primești altceva în loc.

Suportul de lumini e prins pe tavan, parii sunt legați între ei, mâine îi legăm la curent și-i programăm.
Draperiile sunt gata, au câteva inexactități, dar nu mai am timp să le repar.

Pentru revenirea mea trebuie să le mulțumesc astăzi următorilor: Ionuț, Sorin, Marius și George :) fără voi, azi ajungeam la balamuc!

Noapte bună și "hai noroc" sau "hai siktir"... fiecare după cum merită.