Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 17 octombrie 2017

Anotimpuri

Muncile repetitive lasă mintea liberă... și păcătoasa, când se vede fără lesă, o ia razna.
Uite-așa am ajuns azi să înțeleg și să sistematizez niște detalii despre cum funcționez.
Trei lucruri nu-mi plac: frigul, lipsa de perspectivă și munca.
D-aia primăvara, când începe să se încălzească și dă frunza, am curaj să iau decizii radicale. Toate demisiile, fără headhunt, au fost primăvara. M-a durut la banană că rămâneam fără job. Mi s-a rupt în trei de timpul investit, de ce va să fie. Aveam să renasc odată cu natura.

Vara e altă poveste. Vara e anotimpul meu de greier. Cânt, dansez, hălăduiesc pe coclauri, muncesc puțin spre deloc. Dorm 3 ore pe noapte, beau de sting. Vara nu-mi pasă. E anotimpul meu și-l trăiesc cu intensitate maximă.

Toamna mă sperie. Nu știu să mor (am trecut razant de vreo 4 ori, oi fi mâță, mai am 5), așa că atunci când totul începe să pălească în jurul meu, mă apuc de proiecte noi. Îmi caut ocupații care să nu-mi lase timp de gândit, de privit, de înțeles. Mă izolez și-mi fac un colț al meu în care să nu mă atingă nici frunza care pică, nici iarna ce va să vină.
Toamna e sezonul meu de începuturi, așa cum primăvara e cel de încheiat socoteli.

Iarna hibernez, am creierul on hold. Iubesc zăpada groasă și albă când acoperă tot căcatul urban de beton. Sub zăpadă nici kitch-ul nu mai e așa de hidos. Da' nu-mi place frigul, nu-mi plac mucii subțirei izvorâți din ger. Nu-mi place fleoșcăiala de după ninsoare. Mă consolez cu patinoarul, de schiat... numai dacă-i musai... da-mi pun schiurile-n cruce, sprijinite-n bețe și-mi fac un șezlong numa' bun de dormit la soare deși mă enervez când văd că m-am bronzat cu ochelari.
Mi-ar plăcea să fie iarnă doar în weekend: de luni până vineri 23-27 de grade și soare iar vineri noaptea să ningă. Sâmbătă și duminica: ger, zăpadă și soare. Duminică noapte să se topească și luni... de la cap. La ce schimbări climatice sunt în ultimii ani, n-ar fi exclus s-apuc vremuri d-ăstea.
Saaaau, aș putea să mă mut în Caraibe și să vin în weekend în Austria. You wish!!!

Iarna mea, aia din cap, se încheie în februarie, de ziua mea. Atunci mă lepăd de "cojoc" și ies din nou la luptă.

Luptă, zen, proiecte, nani... uite-așa mai trece un an.

Asta ca să vezi ce face un râcâit de rosturi de gresie din om :))))

Noapte bună, have fun & fuck off, winter is coming!