Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 17 octombrie 2017

Despre oameni

Am fost întrebată deseori, pentru că recidivez în mod constant, de ce nu învăț din greșeli. De ce mă mai expun deziluziilor? De ce-mi las sufletul pe tavă și-mi iau leapșa.

Uite de ce: oamenii vin în viața mea și eu îi primesc cu încredere (poate nu chiar la prima vedere).
Unii mă învață lucruri, de la alții învăț eu fără ca ei să știe, unii mă plac, alții sunt doar ipocriți. Unii mă bagă în căcaturi care nu-s ale mele, alții mă ajută să ies.
Unii mă încarcă negativ cu tenebrele lor, alții îmi încarcă bateriile.
Unii-s de catifea, alții numai coate ascuțite și reproșuri.
Unii îmi sfâșie inima, alții mi-o cos.
Unii vin și pleacă, alții vin și stau.
Unii nu-mi fac nimic da-i știu că-s acolo.

Pentru ăștia puțini care rămân merită efortul de a-i trece prin ciur pe toți ceilalți.
Cei care rămân merită fiecare lacrimă pe care am vărsat-o pentru cei care s-au dus pe calea lor, diferită de a mea.
Toate trădările, bârfele, suspiciunile, incertitudinile sunt prețul pe care-l plătesc pentru oamenii din jurul meu. Și merită!

Dau, iau, o iau peste bot... dar din 10, din 15, din 100... cineva a meritat efortul.

Ce m-a apucat? Am făcut un bilanț... și-am ieșit pe plus!

Noapte buna lume :)