Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

duminică, 15 octombrie 2017

Scrisoare deschisă pentru tâmpiți

Faptul că știu de unde se schimbă sensul de rotație la șurubelnița electrică nu ma masculinizează.
Iubesc, urăsc, mă cert, mă împac. Am toane, mă fardez, iubesc shoppingul, flirtez.

Nu pun 3 pliculețe de zahăr în cafea pentru că mi se lipesc buzele de cană, nu pentru că-s la dietă.
Beau tequila pentru că mă mahmuresc de la băuturile dulci, nu pentru că vreau să-ți fac concurență deși te bag sub masă oricând!

Sunt dependentă de adrenalină și-mi iau doza de câte ori pot ca să vă puteți înțelege cu mine, altfel devin un monstrișor :P.
Uneori dorm până la prânz, alteori muncesc până răsare soarele, nu-i treaba ta pe ce fus orar aleg să viețuiesc.

Împing suta de la piept și dacă tu împingi doar 80, e problema ta, nu a mea.
Nu depind de nimeni deși nu mi-a crescut penis... și nici nu cred că-mi crește în viața asta!

Îmi plac complimentele, îmi place să fiu ajutată și cocoloșită dar nu mor dacă nu-s.  Pot să fac tot ce faci tu și ceva peste.
Nu-s o femela masculinizată, sunt o femeie puternică și dacă nu ești mai puternic decât mine nu fii chitros, șezi în banca ta și nu comenta!
Vii tu să-mi pui cele 326 de șuruburi? Nu. Păi vezi?

Hai siktir și vezi de treaba ta!