Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 23 septembrie 2014

LIKE


"a murit Grigore"
LIKE, LIKE, LIKE
Io nu stiu cine-i Grigore da' ma gandesc c-a fost un om foarte rau de atata amar de lume e bucuroasa c-a dat coltul. Cat is io de chitroasa, nu ma pot gandi nici macar la un biped despre care sa-mi placa sa aud c-a murit.



"Rosia montana"
LIKE, LIKE, LIKE
Ce dracu' poa' sa-ti placa la faptul ca o parte din tarisoara asta o sa fie scaldata in ortravuri?

"Un copil are leucemie"
LIKE, LIKE, LIKE
Bah, v-ati pierdut mintile? E o tragedie. Una reala nu ca alea din telenovele. Cum adica "imi place"? Care parte iti place? Aia in care un copil va fi chinuit, intepat, iradiat prin spitale in loc sa bata mingea pe maidan sau aia in care parintii lui se dau de ceasu' mortii ca n-au bani de tratamente?

"Victor Ponta e un bou"
LIKE, LIKE, LIKE
Ce minte perversa trebuie sa ai ca sa-ti placa sa traiesti intr-o tara condusa de un bou notoriu? Care-i placerea in faptul ca stim toti ca-i bou? Facem o asociatie de LIKE-uri a celor care-l considera tampit?

Sa ne intelegem: LIKE nu inseamna ca-s de acord ca asa e cum zici, LIKE inseamna "imi place". Asa ca data viitoare cand iti plac tragediile, fa-ti un control la cap.

Am mai zis asta intr-o postare precedenta: eu NU dau LIKE pentru ca te cunosc, nu dau LIKE ca sa ne bagam in seama si mai ales nu dau LIKE pentru ca mi se cere.
Dau like cand ma amuza ceva, cand vad o poza geniala (da' oricat de reusita ar fi poza unei balegi in lumina calda a apusului, n-o sa-i dau like), cand imi vad prietenii veseli, cand citesc o vorba de duh, cand...







.