Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 10 februarie 2015

Mă uit iar la știri

Nu mă mai uitam, mă săturasem de babe violate, bețivi care s-au înjunghiat între ei și minore fugite de-acasă.

Dar de când au început să-i lege, mă uit iar.
Mă amuză felul în care un solitaire se transformă în renz și o labă în orgie sexuală.
Fiecare ”prins” ciripește și mai dă în gât doi, care și ei dau în gât câte doi și io-s nelămurită unde-i ”cazăm” pe toți.
În plus, dacă nu se trece și la confiscarea averilor, io n-am chef să-i țin pe mâncare în următorii 10 ani... că-s mulți
Fii atent cât de perversă e treaba: îi băgăm la pușcărie pentru că au furat de la stat și acolo îi ținem pe banii statului. E ca și cum ai obliga victima să facă sex de bunăvoie cu violatorul.

Asta nu ne împiedică, pe mine și pe Dan, să ne salutăm seara cu replica ”azi pe cine-au mai legat?”.
Ca Împăratul Verde, c-un ochi râd când văd că, finalmente, pare că marii hoți au feștelit-o, c-un ochi plâng că-mi pică tot mie în cârca de contribuabil să-i hrănesc și c-un ochi (păi da, sunt și-un pic soacra-cu-trei-nurori, am un ochi în ceafă) mă uit suspicioasă să văd dacă nu cumva îi bagă cu pompă și-i fac scăpați fără vâlvă.

Mi-a plăcut stăpânirea lui Nuți, care știa clar ce soartă o așteaptă dar n-a făcut o cută... e bună de poker. M-a amuzat teribil agitația din jurul gestului grațios-obraznic din Parlament.
Domnilor jurnaliști, nu e o amenințare (amenințare era dacă-i arăta ochiul) și nici nu și-a salutat un prieten așa cum v-a luat la mișto, înseamnă ”să-ți fie rușine nasului de porc” (e similar cu baterea obrazului) și mi-ar plăcea să aflăm cui îi era adresat.

Consider că-i un circ, un reality show, o făcătura și până nu văd averi confiscate (nu sechestru asigurator pe trei lulele ci grosul de bani dezgropați de la fini și neamuri, de la firme paravan), până n-aud că au intrat la bugetul statului X milioane de euro din contul unui corupt mă piș pe ea acțiune de paradă.

On the other side... e cel mai amuzant serial din câte se difuzează în perioada asta, motiv pentru care îl trec la rubrica plăceri vinovate.
Așa cum am stat toți în pioneze să vedem cine l-a împușcat pe J.R., așa stau eu să văd cine-i următorul și mai ales dacă și când îl priponesc pe Băse.
Nu mai mică mi-e curiozitatea, de când cu redeschiderea dosarului mineriadei, să văd dacă măcar o palmă morala își ia jăvruța de Neluțu Iliescu, că el e mult prea bătrân ca să-l mai bage la arest.

Desigur în contextul ăsta a trecut aproape neobservată știrea că acordul cu FMI e suspendat... pâine și circ!