Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 3 martie 2015

It's black, it's white... o luna fara sa te plangi, ep.1

Inspiratia vine de aici: a month without complaining

Dimineață când am decis să încerc, soarele era sus pe cer, păsărelele ciripeau și una peste alta mi s-a părut o treabă simplă, numai că și-a băgat dracu coada și uite ce-a ieșit:

- mi s-a adus pe platformă o janghină de Logan cu motorul, cel mai probabil, calat. De zgârcit, să nu plătească diagnoza, proprietarul mi-a cerut să-i fac deviz fără să umblu la mașină. Cum nu-s Mama Omida și nici chitroasă nu-s, am zis să nu dau cu bobii, desfac mașina pe barba mea și-i fac omului un deviz cumsecade... Urlă ăla la mine în telefon de-o juma de oră că nu trebuia să umblu că el nu plătește. Da coaie, am înțeles, nici n-am zis să plătești... nici n-am adus vorba de-așa ceva... am desfăcut-o de plăcere să văd ce-i în ea că oricum nu mergea... DAAAR, on the bright side, diseară mă duc la salsa deci mă doare drept în cur de el, de fițele lui și de rabla lui :-)

- am comandat mai multe căcaturi pe net fiind foarte atentă să comand numai lucruri care apăreau pe saituri ca fiind pe stoc... am primit acum 5 minute al țâșpelea telefon de scuze că n-o să livreze la timp, că s-a epuizat chestiunea însă vine curând din depozitul central (aka China)... DAAAR, on the bright side n-am comandat nimic urgent așa că tot unde nu bate soarele mă doare și de tertipurile lor jidovești

- soarele, care-mi încărca bateriile, s-a acoperit de nori DAAAR în curând se întunecă așa că nu mai contează, o să și plouă dar nu-i bai că îs cu mașina care nu-i spălată de-o lună, abia se mai duce jegul

Și-uite-așa... acoperind rahatul ca mâța în încercarea de a vedea viața în roz (de ce ”în roz”? mie nu-mi place culoarea asta... viața mea ar trebui să fie portocalie) stau și mă-ntreb dacă-s chiar senină sau doar senilă... sau o combinație de amândouă?

Morala: citiți articolul și măcar încercați  :-)