Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 10 octombrie 2017

Jurnal de aventură - unexpected help

Sergiu, să fii sănătos și fericit 1000 de ani :) Nu doar că m-ai ajutat incredibil de mult, nu numai că ești profi și focusat pe treabă dar ești și o prezență agreabilă și tonică, în același timp. MULȚUMESC!

Liviu, informațiile de la tine sunt priceless. Am avut parte de o abordare dezinteresat-profesională, lucru care a contat enorm. Am înțeles în sfârșit despre ce e vorba în propoziție. MULȚUMESC!

George :) abia aștept să facem probe și combinații pentru shot-ul Paso Adelante... tu amesteci, eu mă fac praf !!! Mi-am luat o grijă de pe suflet, bețivii mei nu vor sta pe uscat. MULȚUMESC!

Între timp am frecat/ vopsit balustrada, aproape am terminat upgrade-ul în toaleta fetelor, am făcut probe "de poziție" cu mobila (everything hurts) și... am dansat salsa. Da' bine mă... muzică toată ziua (că altfel n-am chef de muncă), amețită de la diluant și 11 metri de oglinzi... ce putea să iasă? Un vals lent? :))))))

Concluzie: berea peste diluant e o combinație letală :P, încep să-i înțeleg pe aurolaci.

Noapte bună tuturor!