Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

sâmbătă, 9 iulie 2011

Blogomania

Am păreri, am idei (nu neapărat bune dar destule) am amintiri, am vise... fac un blog.
Găselniţa fantastică e că nu te obligă nimeni să-l citeşti şi-n plus poţi să comentezi cu patos.
Ţine loc de stat pe bancă-n faţa blocului, de chat si de ziar. E mai degraba un almanah găseşti în el tot ce vrei şi ce nu vrei la grămadă.
Pudibonzii sa se-abţina de la lectură, am vocabular bogat şi-l folosesc pe tot.
Îs român deci mă pricep la orice, încearcă să nu iei de bun tot ce citeşti aici decât după o analiză personală atentă... se-ntâmplă uneori (din ce în ce mai rar ce-i drept) să greşesc.

Când o dau in bară ma scuz cu bancul următor:

Gigel, în vârstă de 7 ani, işi întreabă tatăl, de profesie inginer:
- Tată ce-i aia pompă?
- O pompă este aparat compus dintr-un cilindru cu piston, manevrat cu mâna sau acționat mecanic, folosit pentru a deplasa sau a comprima un fluid - răspunde prompt tatăl. Dar de ce-ntrebi?
- Păi, uite scrie in cartea de istorie că Iulius Cezar a intrat cu pompă in Roma...

În loc de încheiere o să vă spun că mi-am pus diacritice ieri aşa ca am petrecut 10 min căutând semnul întrebării si am renunţat deja să mai caut ghilimelele că s-a făcut târziu şi-i prea cald afară ca să nu ma duc la bere... ne vedem luni.