Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

vineri, 25 mai 2012

Despre toleranta


aka
ACCESUL PROSTILOR STRICT INTERZIS !!!

Pai da, pentru ca-n randurile urmatoare e vorba taman despre lipsa tolerantei, boala de care sufar grav cand ma cotropesc hoardele de tampiti.


Evident, tampitii sunt ei insisi generatori de probleme iar seninatatea cu care-ti calca-n strachini e sursa de suplimentara enervare.

Ca cel care acum cateva minute a pus frana brusc in trafic, oprind in spatele lui o coloana de zeci de masini, a aprins avariile si s-a dat jos din masina sa verifice suportul placutei de inmatriculare... fratii lui de tagma, n-au stat mult pe ganduri si s-au infipt in claxoane... eu mi-am dorit doar o grenada... 

Nu face exceptie nici cel care trece de 10 ori pe zi pe sub ferestrele mele racnind din megafoanele lui de cacat montate pe masina acoperita de afise electorale sa nu ma las pacalit si sa-l votez pe Cutarica. NU te votez mah, uite-asa de-al dracului ca mi-ai mancat zilele cu oracaielile tale.

Printre favoritii mei se numara parintii care pun la supermarket plodul in cosul de cumparaturi si-l uita printre rafturi pana cand disperat de singuratate ala incepe sa urle ca din gura de sarpe iar ei debusolati il cauta si nu-si amintesc unde l-au lasat.

Mai adaugati un dobitoc, care parasind un loc de parcare prea bun ca sa fie adevarat, imi face semn plin de solicitudine sa intru in locul lui... cand colo... handicapat esti tu mah, io nu-s... si-am plecat sa-mi caut alt loc, mai in dos, mai stramt dar fara scaun cu rotile pictat pe el. Din spate a venit o maimuta botoxata si adusa de spate sub greutatea silicoanelor care nu s-a sfiit... stand stramb si gandind drept, platformele mai inalte de 2 cm sunt un handicap locomotor.

 Minte va urez...
sau cianura...
Folositi cu incredere acea varianta care vi se pare mai la indemana :-)