Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

miercuri, 16 mai 2012

Despre telefon...

Daca ma suni si-ti resping apelul inseamna ca am treaba si te voi suna cand ma eliberez. 
Daca vrei sa-ti cresti sansele sa-ti raspund la telefon, nu ma intreba de 100 de ori ce mai fac ci incearca sa comunici eficient pentru ca, uneori, chiar daca as avea timp, nu raspund la apeluri de la persoane "vorba lunga".

 
Daca ti-am raspuns si ma simti ca nu-s in cele mai bune toane, cut the crap... am treaba, am o problema sau n-am chef de povesti.
Daca ai o treaba urgenta cu mine si nu-ti raspund, da-mi un SMS.
Daca ma suni la ore tampite si/ sau in putinele mele zile libere, ai mari sanse sa nu rezolvi nimic pentru ca ma enervez si ma proptesc pe picioarele dinapoi.

Reteta succesului ca s-ajungi pe lista de reject:
- suna-ma in mod repetat cand ti-am respins primul apel
- suna-ma la 7 dimineata sau dupa 9 seara
- suna-ma la ora pranzului sau a cinei
- povesteste-mi vietile sfintilor cand iti spun ca sunt la volan
- suna-ma sa-mi spui c-ai vrut sa-mi faci o surpriza si esti la poarta
- suna-ma fara motiv asteptand sa te-ntreb ce ai si pune botu' daca nu te-ntreb
- suna-ma pe toate numerele sperand ca nimeresti telefonul unde numarul tau nu-i in agenda
- suna-ma cu numar ascuns

Reteta succesului ca sa te trezesti cu ciorba-n cap:
- cand mergi la restaurant nu da telefonul pe silent iar cand suna cauta-l o juma de ora in poseta si-apoi lanseaza-te intr-o "prelegere despre comeata" daca mai si razi strident cu capul dat pe spate... you're a winner
- butoneaza disperat telefonul cu tastele setate sa faca "bing" cat pot ele de tare
- suna-ti prietenii care-s la alta masa si-apoi vorbeste combinat telefon cu racnete si semne obscene peste capul meu

Pentru companii:
- Draga Metro, te-am sunat si te-am rugat sa ma stergi din baza de date... m-ai asigurat ca nu voi mai fi deranjat, dar te-a durut in dos desi, daca te uiti, nu mi-am mai folosit legitimatie de vreo 3 ani deci mi se rupe de ofertele tale... asteapta tu numai sa am io timp si sa vin la voi sa fac circul de pe lume pentru tot spamul pe care mi l-ati varat pe gat de cand v-am anuntat ca vreau sa fiu lasat in pace
- Draga BRD cardul meu Goldo e expirat demult asa ca nu-mi mai propune sa retrag 4000 ron pe care nu-i am ca sa ma premiezi cu 40 ron
- Draga Cosmote, Vodafone si Orange ma pis pe toate joculete voastre, pe ofertele de "da-mi tu 2 lei ca sa-ti dau io 1 inapoi" precum si pe somatiile de plata mai ales cand am facturile achitate, de asemenea ma pis pe miile de minute cu 5 euro daca-n schimb trebuie sa va suport aberatiile semesiste de 5 ori pe zi (ori 3 egal 15 SMS-uri de spam pe zi).
- Draga Praktiker, nu-mi aduc aminte sa fi semnat vreo hartie in care sa-ti acord dreptul sa folosesti nr. meu de telefon pentru spam... poate vrei sa trec si pe la voi cand ma duc la Metro :-D

Astazi am decis sa-mi eliberez viata de teroarea celularului (...lelor mai precis) si ma voi intoarce la vremurile bune de-altadata cand il foloseam eu pe el si nu viceversa.