Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 15 mai 2012

Carti, alcool si sezlong


Asta am gasit in pivnita casei parintesti.
Cartile copilariei, pe care le-am citit, recitit, imprumutat, recuperat si-n final uitat. Carti pe care mi-am propus sa le citesc dar nu le-a venit randul niciodata. Carti nepotrivite pe care parintii mei le puneau pe rafturile de sus ca sa n-ajung la ele si la care mai abitir ravneam citindu-le pe ascuns sub plapuma la lumina unei lanterne chioare si neintelegand nimic.


O sticla de Metaxa, sapte stele, adus in anii '80 de matusa mea din peregrinarile ei prin Grecia. O sticla de ceva tarie sarbeasca, datata 1993 si-o sticla de vin alb cu eticheta ilizibila.

Un sezlong primit cadou de la Helvetic Tour, o companie de turism cu preturi obscene care ofera (ca sa mai indulceasca hapul amar al facturii) cate un cadou la fiecare sejur cumparat.

Si stand asa... sprijinit in coasa cu care  nimiceam prea multele buruieni ce napadisera curtea... n-am putut sa nu observ ironia sortii care mi-a pus la dispozitie tot ce-mi trebuia pentru un week-end reusit, numai minte destula nu mi-a dat sa las vegetatia-n pace si sa ma retrag la umbra cu paharul intr-o mana si cartea in cealalta, lafaindu-mi posteriorul in sezlongul helvet.