Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 4 martie 2014

Eu fumez! Tu nu.


Da' hai sa fim toleranti amandoi.
Asa cum io nu vin in carciuma de nefumatori cu tigarea aprinsa, asa nu veni nici tu in crasma de fumatori sa-i spui patronului cu repros ca nu-ti intra dumicatii din cauza fumului.


Asa cum io nu-ti tin la fiecare bere prelegeri despre delirium tremens, asa nu-mi povesti nici tu mie despre cancerul la plamani cand ma vezi cu tigarea aprinsa.
Fumatorii traiesc cu 10 ani mai putin decat nefumatorii? Nu-i treaba ta, e a mea!
Io cred ca marile carteluri de tutun n-au platit spagile guvernamentale la timp si d'aia s-au ales persecutati... ca altfel nu inteleg discriminarea asta crasa intre vicii.

Daca mananci o bomboana pe zi, bei un pahar de vin pe zi sau fumezi o tigara pe zi nu patesti nimic in mod egal de la oricare dintre cele trei trei.
Toate cele trei dau dependenta pentru ca scormonesc centrii placerii si maimuta bipeda invata repede sa exploateze legatura chimica dintre viciu si starea aparenta de bine, d'aia de la una ajungi la doua, la noua, la douazeci.

Daca mananci 20 de bomboane pe zi o sa te faci cat malu', o sa suferi de inima, de diabet, de articulatii, de toate cele... da' ai vazut poze cu obezi pe bomboane? Pe Coca-Cola? Pe pungile de la Mac?


Daca bei 20 de pahare de vin pe zi, esti alcoolic, nu functionezi in societare, iti bati nevasta si copilul, iti pierzi jobu' si ajungi in sant, ca sa nu mai vorbim ca-ti faci ficatul si creierul praf... ai vazut poze terifiante pe sticlele de bauturi alcoolice?

Da' fumatu'... dom'le fumatul e o chestiune de viata si de moarte... sa-i izolam pe fumatori, sa-i pedepsim, sa-i umilim, sa-i facem sa se simta de cacat pentru viciul lor.

Bah, slana de porc, grasimea animala, da dependenta... abuzul are efecte secundare groaznice, de ce lipseste anatema cancerului de pe porc?

Asigurarile de sanatate cheltuiesc nu-stiu-cat cu ingrijirea bolnavilor de cancer pulmonar, da' cu obezii cat cheltuiesc? Da' cate zile lipsesc de la serviciu pe an (in fiecare an) alcoolicii?

Nu fac apologia fumatului si nici nu zic ca-i un obicei sanatos, vreau doar sa spun ca ma simt discriminata.
Viciul meu pare sa fie al mai rau, ale voastre-s toate minunate, societatea le tolereaza, ca sa nu zic ca le incurajeaza.

Activistii nefumatului seamana cu armatele cruciatilor care plecasera la lupta, cu arma in mana,sa bage pe gat crestinismul tuturor "necredinciosilor"... doar ca astia vor sa-mi ia tigarea din bot.

Buey mimozelor, daca facem o comparatie intre fumatul meu si dieselul vostru, voi poluati aerul de 1000 de ori mai mult. Funinginea voastra pute de 100 de ori mai rau decat scrumiera mea. Mor pestii-n apa si se usuca plantele de la dieselul vostru mah si voi veniti sa-mi tineti mie teoria dreptului vostru la aer curat? Vreti sa facem un calcul cat bese masina voastra intr-o zi si cat fumez eu? Mars de-aici farisei ordinari.

Nu-si mai fac pasarile cuib in pomii de langa casa de la poluarea fonica din boxele voastre zgaltaite de manele si voi veniti sa-mi interziceti mie fumatul in locurile publice. Sictir!!!


Eu fumez. Asa am ales, e dreptul meu.
Sa nu te puna necuratu' sa-ncerci sa-mi ingradesti drepturile ca ne certam rau.