Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

luni, 11 august 2014

Frica se combate cu incredere

must print and frame :-))))))
Incredere inseamna:
- sa te las sa-mi bagi freaza in gura fara anestezie pentru ca STIU ca n-o sa te infigi in maseaua mea ca Dorel cu picameru' in asfalt (btw spune-i tu si lu' Menghele ca scula aia are mai multe viteze) asa ca nu mi-e teama c-o sa-mi incingi "osul" pana striga pulpa dupa indurare


- sa nu ma sperii de anestezie nici dupa ce am citit toate nenorocirile din lume despre parestezii, trismus, nevralgie de trigemen si altele pe care nu mi le amintesc acu' pentru ca STIU ca stii ce faci si nu mi-e teama ca o sa impusti cartusul de anestezic in mine de o sa-mi sara ochiu' din cap
- sa ma amuz pe scaun in timp ce tu-mi "freci" o masea "vie", fara sa stau incordata si prin urmare sa nu ma doara fiecare muschi al spatelui cand plec din cabinet pentru ca STIU ca daca am miscat un deget te opresti si ma intrebi daca-s ok
- sa vad ca esti obosit de mori si sa nu ma-ntreb daca-i bine sa ma las pe mana ta pentru ca m-am lamurit ca te poti concentra chiar si atunci cand stai sa adormi
- sa te las sa alegi solutia tehnica fara sa te pun sa-mi tii un curs de stomatologie ca sa ma convingi ca asa e bine pentru ca STIU ca o sa-mi faci mie ce ti-ai face tie
- sa am ca unic disconfort plictiseala dupa o ora jumate de stat cu gura cascata, asa ca nu ma intreba daca mai pot :-) mai pot, ca nu ma doare nimic, ma foiesc doar pentru ca m-am plictisit :-))))))) m-ai obisnuit cu faptul ca nu se intampla nimic "interesant"
- sa ajung la cabinet in 5 min cand ma chemi (ceea ce inseamna ca n-am avut nevoie de timp sa ma conving ca-i musai)
- sa ajung acasa si in loc sa stau ca pe ace pana trece anestezia ca sa vad daca ma doare ceva sa m-apuc sa mananc ca Haplea si sa ma musc de buza, nici nu credeam ca se poate asa ceva, ma gandeam ca avertismentul "nu manca pana nu trece anestezia ca sa nu te musti" e cam ca ala cu "don't iron your clothes while wearing it"... highly improbable unless dumb.
- sa nu iau Nurofen "just in case" si mai ales sa n-am Nurofen in geanta.

Mai sunt si altele dar nu mi le amintesc acum.

In concluzie piticul Fobica e in coma si trage sa moara, fa-mi un favor si nu-l trezi :-)

p.s. "mai am un pic" ma crizeaza numai in contextul in care ma zvarcolesc de durere si Menghele "mai are un pic"... daca trag sa adorm si mai ai un pic... poa' sa fie si mai mult :-)))) da' am impresia ca reciti mantra asta (mai in gluma, mai in serios) ca sa te incurajezi ca "mai ai un pic" si scapi de mine :-P

p.p.s. sa-ti dea Bunutu pacienti care te merita astfel incat sa nu te acresti cu trecerea anilor c-ar fi mare pacat.