Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

joi, 18 septembrie 2014

Relații sociale - între educație și realitate ep.1


Părinții mei m-au învățat să salut respectuos prieteni, cunoscuți și vecini deopotrivă, dar dacă ne întâlnim la prima oră și mă privești în ochi c-o mutră acră...


Dacă-s în toane bune o să-ți dau ”bună ziua” cu un zâmbet atât de larg că o să-ți sparg crusta de căcat uscat cu care te-ai trezit pe față.
Totuși nu te bucura prea tare, e la mișto și imediat ce ne-am petrecut o să-ți urez un voios ”pupă-mă-n cur” cu voce suficient de tare cât să auzi dar destul de încet încât să crezi că ți s-a părut.
Dacă m-am trezit cu fața la cearceaf, o să ridic sprânceana și-o să cobor colțurile gurii a scârbă uitându-mă fix sub cureaua ta astfel încât o să verifici dacă te-ai încheiat la nădragi.

Trebuie să recunosc că p-asta cu prohabul o mai fac și când dau peste vreun fante care se gudură pe lângă mine libidinos - ce vreți? am un repertoriu limitat, în plus e infailibilă :-)))))