Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

sâmbătă, 14 februarie 2015

Amenda lu' Pește

V-am povestit că săptămâna trecută, la Suceava, am împușcat o amendă de viteză, pân-aici nimic deosebit... am gonit, am plătit. Numai că zilele trecute m-a pus dracu să citesc cu atenție procesul verbal și m-am inflamat rău văzând că domnul polițist, cu scris de doctor, mă fripsese și pentru numere murdare.
nu-i a mea, dar mi-ar plăcea :-)

Io vreau să mă lămuresc dacă pe cod portocaliu de ninsori și viscol, în condițiile în care toată șoseaua e o mocirlă, ajunși cu mașina de Argeș în Suceava, așteptarea domnilor polițiști este să am numerele curate și eventual să-mi explice tot ei cum morții mă-sii să fac.

Prind un camion din urmă, mă face ăla totuna, trag pe dreapta, spăl numerele și plec mai departe? 
Îl mai prind odată din urmă, iar trag pe dreapta, iar spăl numerele? Și tot așa până când?
Că nu e ca și cum mașina era curată și numerele spoite cu noroi ca să le fac lor în ciudă. Mașina, care mersese numai pe șosele (nu veneam de la vreo sesiune de off-road și nici de la vânătoare), era acoperită de un strat uniform de sare și noroi de nu se mai cunoștea ce culoare e.

Bă, ați înnebunit? Serios?

Dar ce-ar fi să dau io în judecată CNADNR, care are în curte E85? 
Că drumul lor ”european” e o mlaștină pe care nu poți circula când plouă sau ninge fără să iei amendă?

Io-nțeleg, că dacă-i soare afară de 2 zile și io umblu cu numerele ilizibile din pricina noroiului, că-s nesimțită sau fac intenționat, îmi dai amendă... dar băi prietene, pe vremea aia, dacă stăteai s-aplici legea, io și toți ăilalți de pe stradă luam amendă din 500 în 500 de metri.

Și-atunci hai să ne hotărâm cum facem:
- ori nu dăm genul ăsta de amendă când e ud pe jos 
- ori spălăm șoselele ca în Elveția ca să nu se murdărească numerele când plouă
Ia vedeți voi cum e mai rentabil și să-mi spuneți și mie. 

Dacă aveam răbdare să stau să-i descifrez hieroglifele analfabetului ăla atunci pe loc, făceam un scandal de ne afla toată Suceava, dar e vina mea, recunosc, că de grabă și de lehamite m-am uitat doar la sumă și la puncte.

Dar m-am gândit cum fac să mă răzbun: mă uit bine la prognoza meteo și-mi planific următorul drum la Rădăuți când e vremea mai câinoasă. 
Îi caut pe pulifricii ăia în Suceava și parchez lângă ei (nu e nicio lege care să-mi interzică asta).
Îmi notez/ filmez toate mașinile cu numere ilizibile care trec pe lângă noi timp de 2 ore și dup-aia mă duc la șeful lor să-l întreb dacă legea la ei se aplică consecvent sau numai când li se scoală unora pula. 
Că io-nțeleg că mi-ai dat amendă de viteză dar dacă îmi dai și pentru numere murdare... păi oprește nene toate mașinile și dă-le și lor. TOATE! Că toate erau la fel.

Tu-vă muma-n cur de cretini-mai-catolici-decât-Papa! Dar stați liniștiți că v-o coc :-)