Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

luni, 16 februarie 2015

happyfuckingbirthday to me!

Azi dimineață, în fața ușii, mașina unui client, adusă cu platforma. Scotea un fum înfiorător, EGR- ul nou și de marcă nu etanșează! Ia Ioano de fă acte de garanție - dimineața pe nepișate. Happy birthday to me, zic.

Intru în birou, văd că s-a livrat o piesă originală pe care o aștept de 10 zile. Demontăm mașina căreia îi era destinată și... nu se potrivește. Furnizorul mă anunțase că s-a schimbat codul piesei, dar se vede treaba că așa bine l-au schimbat că nici piesa nu mai e la fel! Strike two 'n morții mă-sii.

Vine nenea de la catering, cel mai iubit dintre pământeni la ora asta.
Pizza mea unde-i? - zic
Care pizza? - zice el


Cred c-ar fi mai bine să mă duc acasă să mă culc până trece ziua asta.