Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 16 februarie 2016

Anul care-mi fu...


- am râs până m-a durut burta și un pic peste
- am plâns de mi-a sărit cămașa din spinare și mi-a trecut
- am făcut lucruri noi
- am făcut lucruri de rutină
- am cunoscut oameni MINUNAȚI, care mi-s dragi nespus dar și alții așișderea minunați, în felul lor care nu mi se potrivește mie
- m-am băgat în rahaturi și tot eu m-am scos
- mi-am cumpărat pantofi, pantofi, pantofi, pantofi... Imelda Marcos, păzea, că te prind din urmă acuș!
- AM DANSAT ! După ani de zile în care m-am ”alintat” că ”e doar un moft, iacătă că se poate și fără”, am rupt pisica-n două - dă Doamne mintea românului cea de pe urmă.
- am umblat teleleu
- am câștigat nopți (nu-mi place cum sună ”am pierdut nopți”, pierdute-s alea în care dormi buștean, fără vise) și am dormit zile
- m-am certat și m-am împăcat cu mine și cu alții
- mi-am urmat instinctele, unele bune, altele discutabile
- mi-am făcut norma de idioțenii inevitabile dar am făcut și câteva lucruri bune (cred)
- am dat dovadă de stăpânire și nu m-am repezit cu două mâini în gâtul cui merita (mi-ar plăcea să cred că se știu ei care dar pun pariu că nu) - căăăcat, dacă nu era ilegal, măcar doi aveam pe răboj... unul tocat (carne de mici) și una avariată grav!
- mă cred mai înțeleaptă decât anul trecut, da-i clar că nu-s - cică mintea te caută pe la 40 de ani și dacă nu te găsește... nu mai vine. Aleluia și-un praz verde, sigur n-am fost acasă!

Una peste alta, când mă gândesc la anul ce-mi trecu, mi se lățește pe chip un zâmbet și-mi vine un oftat de satisfacție cam cum face mâța când se culcă pe cuptor.