Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

joi, 10 august 2017

Per pedes apostolorum

Nu știu câți ani sunt de când n-am mai mers pe jos ca să mă duc undeva.
M-am plimbat, chiar distanțe lungi dar nu m-am mai "transportat" pe picioare de minimum 10 ani.

Azi am făcut o aroganță: am mers pe jos din Popa Șapcă până în centru, la Mc. De-acolo am plecat la West și de la West am ajuns la... Rolast. Mă bătea gândul să vin până acasă, mai erau doar 2 km dar fauna străzii era din ce în ce mai "nedomesticită" și se întunecase așa că am luat un taxi (care m-a bombănit copios că l-am deranjat pentru... nimic).

Am constatat că trotuarele au forme halucinante, că trecerile de pietoni sunt puse aiurea, că trei sferturi dintre dughenele de pe drum sunt cu lacătul pe ușă de jde ani.

În Piața Milea era ceva festival de folclor, muzica bubuia asurzitor de tare, nu știu ce păcate au cei care locuiesc la Mobilux dar precis au făcut ceva grav, că altfel nu văd de ce trebuie să îndure așa ceva.
Până la The Place era o mare de oameni în mișcare browniană, îmbrăcați ori ca la plajă ori ca la nuntă, de nu înțelegeai unde te afli și nici la ce eveniment suprarealist ai nimerit.
De-acolo încolo, mai mult de doi cetățeni pe suta de metri nu vedeai.

Jumătate din căldura orașului provine de la mașini și betoane.
De la giratoriul de la Dumbravei și până la L-uri (unde distanța dinte clădiri e mai mare) temperatura era  cu 5-7 grade mai mică decât de acolo și până la Agip - culoarul de foc dintre L-uri.
La Nord vreo 10 pensionari se înghesuiau pe două băncuțe, lipiți unii de alții, io nuș cum dracu' nu se sufocau.
Pepenarii erau la post, mi-au oferit o lubeniță de vreo 10 kile, m-a bufnit râsul gândindu-mă cum mi-ar sta cu ea în brațe  preț de vreo 5 km.

De la Argintex până la John, trotuarul e numai valuri. La intrarea în fiecare curte un deștept de proiectant s-a gândit să coboare tot trotuarul, în loc să pună o bordura în pantă, pe care să te poți urca cu mașina. Da' cine-s io să comentez? Poate ăia au numa' Veyroane în curte... n-am văzut vreunul, numai presupun :P.
Cum ziceam, fauna se alterează grav de la Dedeman încolo, culminând cu cetele de mexicani din zona Rolastului.

Una peste alta, orașul e mic, îl treci la picior... cred c-o să mă dau jos din mașină mai des... FMM mașină, care m-ai lăsat cu curu-n baltă în cel mai prost moment!!!