Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

joi, 14 septembrie 2017

Jurnal de aventură - gunoi!

Da, da, tona aia despre care vă povesteam... nu mai e!
Am băgat-o în saci și mâine... groapa de gunoi de la Albota. Gunoierul m-a anunțat că el nu cară sacii pe scări... asta e! Good luck to me!
Acum pare și mai mare...
Am ezitat dacă să arunc paharele murdare... n-aveam niciun chef și eram deja obosită dar m-am încordat și le-am spălat.
O să fac un privat party ca la greci. Cioburile aduc noroc... mai ales dacă nu-s ale tale.
Nici praf nu mai e, am frecat ca la apocalipsă.
WC-ul pe care scria "defect" funcționează perfect. Legenda zice că angajații fostului chiriaș au pus afișul ca să-și rezerve un closet curat numai pentru ei. Good for you boys!
Da' io eram speriată ca de bombe pentru că acu' muuuultă vreme, când stăteam într-un apartament de bloc, la parter, am avut parte de o inundație cu căcat până la glezne.
Se vede treaba că mi-a purtat noroc :)))).

Tomorrow is another day: gaze, ușă, alarmă, camere, măsurători, casetă luminoasă și încă o tură de neverending story: curățenie.
Beau berea și mă culc, promit!