Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

joi, 14 septembrie 2017

Jurnal de aventură - cheia

Orice om are măcar un vis.
Eu am mai multe, sute... dar din când în când iese câte unul la suprafață și strigă "pick me, pick me".

Nu e ușor să-i dai curs, te trag în spate listele nesfârșite de riscuri, cantitatea infernală de muncă pe care o întrevezi, dezaprobarea apropiaților... of, doamne...

Numai că... atunci când e să fie, o să fie.

Am văzut spațiul respectiv acum mai bine de o lună... "noaptea, ca hoții", dar când am intrat, după ce am coborât scara și preț de o secundă am evaluat tona de gunoaie, l-am văzut... așa cum va fi.

Ieri am încheiat contractul și am primit cheia.
M-am dus direct acolo și am stat vreo jumătate de oră, timp în care am trecut prin toate sentimentele, n-are rost să le înșir... you name it... și poți să pui pariu că a fost.

De-acum e doar muncă!