Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

joi, 14 septembrie 2017

Jurnal de aventură - ace, brice și carice + bu(h)da

Zen, zen, zen.
Oamenii în general, și meșterii în mod special îs de două feluri: care sunt și care... ia-i de unde nu-s.

Aceștia din urmă sunt de departe cei mai mulți și transformă orice nimic într-un cap de țară, iată câteva tipologii (toate de azi):
- "sună-mă la 10" și are telefonul închis
- "vin la 10.00" și care ori vin după un fus orar necunoscut mie, ori m-anunță că vin mâine, ori nu vin deloc și apoi trec în categoria 1, aia cu telefonul închis.

Mai sunt și unii, ce-i drept puțini, care vin și fac la timp ce au promis, de-ți vine să-i pupi.

Morala: gunoiul e acolo, cetățeanul vine mâine, azi s-a dus după nuș ce treburi la țară... cu basculanta!!!

Ușa e măsurată, o să fie gata sâmbăta viitoare. Aferim Nicol :)

Camerele... vine el... vineri, sau sâmbătă, sau când are timp... de parcă mi-ar face gratis!

Încă mai aștept a doua ofertă de sonorizare, prima, după ce i-am zis ce-mi trebuie, fără să fac referire la buget, a fost cu scule de lăutari... mai râd și-acum, dar parcă simt și-un muc pe nară, de la lacrimi.

Da' e bine că mă țin ăștia blocată acolo, încep să văd detalii și când mă satur de planuri și contemplare, îmi pun mânușile și frec buda.
Bancul cu moșul care-i zice prietenului "Băăă, am fost la femei" și ăla întreabă "Și cum a fost?", "Eh, mai curat decât la bărbați!" e o legendă.

Am un căcățiș de încuietoare în rucsac, am fost de 3 ori la Dedeman și de 3 ori am uitat s-o cumpăr, mâine mi-o pun la gât... dacă ne întâlnim, să nu vă pună necuratu' să întrebați ce medalion e ăla!

Am febră musculară și la sfincter, mi s-a strâns azi de câteva ori când am auzit niște prețuri.
Noapte bună, somn ușor... mâine... pe metereze :).