Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

vineri, 15 septembrie 2017

Jurnal de aventură - jegu' gros și mocheta vieții

Bonus... gaze... nu bă, nu ale mele, ălea de pe țeavă, de la Engie.

Mdeci, niciodată, în toată viețișoara mea, nu mi-am imaginat că pe faianță poa' să fie un jeg atât de gros încât să-l simt rugos prin mânuși de cauciuc. Am consumat o rolă de lavete (refolosibile și refolosite) și un bidon de 5 L de detergent dezinfectant.
Despre gumele de mestecat lipite pe gresie o să spun doar FMM și data viitoare când vrei s-o arunci pe jos să-ți scape pe gât, pe partea ailaltă... aia pe unde te îneci!!!

Mocheta, tăiată în bucăți manevrabile, a plecat la Albota împreună cu gunoiul... a costat cam cât amenda dacă o abandonam pe stradă. A lăsat în urmă un strat de praf gros de 3 mm și nu e o exagerare. Mi-am făcut provizii de saci de aspirator deși mai bine aș folosi o lopată.

On the bright side:
- merge și a doua linie de extractoare de aer, le legase un bou dampulea în întrerupător. Legenda zice că schimbă tot volumul de aer în 10 min... vom vedea, dar adevărul e că dacă ești mai subțirel... fâlfâi când stai sub ele.
- linoleumul de sub mochetă e impecabil, nițel jegos dar se spală și va fi un bun suport pt parchet.
- muzica se aude DE MEN ȚI AL!!!
- am făcut primele două cafele :) merci de vizită Oana Mujea, a fost o pauză binevenită.
- luni o să am gaze... v-am mai zis, nu eu personal ci centrala :P

Am muzică, am cafea, am igienizat o zonă măricică, de mâine mă mut acolo și să vezi șmotru!

P.S. Cozile extensibile, nu sunt la același raion cu periile de păienjeni... sunt lângă trafalete... hello!!! Tot pe la tavan îs ambele...
P.P.S. Io, smotocită, transpirată și, evident, grăbită "vreau legitimație de o zi", aia de la Metro, senină ca vara: "trebuie să-mi aduceți actele firmei că nu s-a mai facturat nimic demult"... io la fel + spume: "nici să nu te gândești, găsește o soluție!!!" și... a găsit :))))

Nopate bună, have fun și, vorba lu' Scarlett O'Hara, "tomorrow is another day"!