Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

sâmbătă, 21 octombrie 2017

Jurnal de aventură - becuri, mochetă și coduri de acces

Morții ei de "temperatură de culoare", 3000K e un asfințit leșinat, 6000K e o sală operatorie, becuri de 4000 nu găsești să dai cu tunu', de full spectrum să nu mai vorbim.
Nu credeam că va fi o problemă să aleg becurile, ei bine... e!

Mi s-au terminat negresele, și am cumpărat cu kilu', de toate mărimile.
Mâine, în zori de zi... Dedeman. În Auchan n-am mai intrat de o lună, Mall-ul am uitat unde e, bă... da' la Dedeman mă știu toți angajații, de pe toate turele.

Am pus ultimii 35 mp de mochetă... am scăpat de stat în patru labe. Ba nu, mai am plinta... nici p-aia nu pot s-o pun din poziție erectă.

S-a terminat prematur și plinta de la parchet, ori sala se lungește ori io am măsurat dampulea.

Cine-i prost muncește de 2 ori: ce mi-o fi fost în cap când am decis să pun câte 3 roți la un fotoliu? Numa' un pic dacă te foiești în direcția greșită și te dai cu cracii în sus! Prin urmare le-am luat iar la mână ca să le pun câte patru.

Codul de acces , parșiv ales, îmi amintește să proferez un FMM de fiecare dată când îl tastez... dacă sughiți bea apă sau ține-ți respirația :P

Mâine iar curățenie generală, aspiratorul deja se uită dubios la mine. Mopul mă urăște iar lumea mă întreabă: ce mai ai de făcut? Pare gata :)))))
Am o listă de 21 de taskuri, tai unul... scriu alte două... că-s și senilă, băga-mi-aș!

Noroc cu Ionuț, nimerește în cel mai potrivnic moment, dansăm o salsa și mă resetez :))))
- Cu ce să te ajut?
- C-un dans !!!

Hai, noapte bună că mâine încep la 8.00... matinala de mine, care aș dormi până la prânz cu bășini și flori sub pernă :)