Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

miercuri, 29 noiembrie 2017

Daca te straduiesti suficient...

...poti sa-ti tragi singur un sut in cur!

Mie-mi spui?
Cum ar fi sa n-ai timp nici sa tragi un partz dar sa treci de la windoze la OS si simultan sa constati ca ai nevoie de Photoshop (despre care oricum n-aveai habar)?

Mno, fix asta am facut eu!
Trebuie sa recunosc ca dupa ce l-am injurat copios pe Mache (nah, ca are si-un nume), fie si doar pentru aberatia de a avea X-ul de inchis orice in stanga... fra', am dat click in dreapta sus o viata de om :-)), am ajuns sa-mi fie relativ drag. O iubire cu nabadai (inca) dar pare ca se imblanzeste, ori eu devin toleranta avand in vedere cat de repede se misca.

Frate, dar Photoshopu' era sa-mi vina de hac! Cica "uita-te la tutoriale pe youtube"... really?
Cine are rabdare sa se uite la un cre(s)tin care s-a filmat 10 minute (is multe cand te grabesti, trust me), in conditii ideale de contrast cum face Quick Selection perfect dintr-un click? Io!!!
Si dup-aia m-am frustrat vreo 3 ore, cu o poza care avea fundalul "blended" cu personajele. Cica: de ce nu incepi cu ceva simplu? Ca nu de aia am nevoie! Am nevoie sa-i "tai" p-astia si sa-i mut altundeva! D-aia.

Mortii tai, cu layerele tale, cu selectiile vietii, cu meniurile care nu functioneaza pentru nu esti unde crezi tu (si unde pare vizual) ci la dracu-n carti... pana alaltaieri seara, cand am avut o discutie cu el (cu Photoshopu', desigur) si i-am zis: bai coite, io mi-am facut casa in Sketch in trei zile (si aia avea puncte cardinale, cote, unghiuri, dimensiuni, materiale si-n plus era "in proiectie"), nu ma faci tu pe mine... mars la cotet. Si-n vreo ora produsesem primul afis... o mizerie cu craci (nepublicabil), daaar... primul.

Dupa inca vreo 3 ore mai facusem unul... daaa, stiu... o mizerie si ala, dar facea serviciul la modul decent si in timp util.

Acum ma joc cu orele, pana si bateria lui Mache ofteaza, si sunt increzatoare ca-i dau de cap. Fac niste experimente de ma umfla rasul... traiasca Undo si Step Backwards (ca nu putea sa-i pui mai multi de Undo ca la orice aplicatie normala, pfffff).

WTF e cuvantul de ordine zilele astea, da-l zic fara furie, nea Ion style: decat sa zici "OF", mai bine zici "EH".

Concluzia: ai o problema? Rezolva-ti-o singur! N-astepta mura-n gura si nici nu ofta ca nu te-ajuta nimeni (cu notabile dar putine exceptii)... pune mana si fa! Dureaza mult? Ghinion! O sa dureze din ce in ce mai putin.

Oooo, dar nu-s astea singurele suturi in cur pe care am reusit sa mi le trag... mai am vreo 2-3 dar despre astea vorbim altadata :-)

Have fun people... even when shit hit the fan.