Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

miercuri, 29 noiembrie 2017

Sfaturi si sfatuitori

Evident ca am o teorie si despre subiectul asta... am o teorie despre orice, iar asta suna cam asa:

Inainte de a urma un sfat, uita-te bine de la cine vine.

Io stiu ca tot patitu-i priceput, dar...
Evit sa urmez sfaturi de business de la cineva care nu se caca de foame, sfaturi despre relatii de la cineva care inca mai plange in pumni dupa "fosta", sfaturi psihologice de la unu' cu capu-n pioneze (mai in pioneze decat al meu), sfaturi de fashion de la una care zici ca a cazut in cosul de rufe, recomandari de stomatologi de la unu' cu doi dinti in gura, recomandari de diete de la grase si sfaturi despre mahmureala de la abstinenti, opinii despre viata sanatoasa de la una cu poseta plina de pastile si care dupa ce mananca paine prajita ia Dicarbocalm.

De ce? Pentru ca-mi vine spontan intrebarea: daca esti asa de priceput, cum 'zda ma-tii de esti in rahat fix pe subiectul la care te dai expert? Pentru ca n-ai cum sa inveti sa inoti de la unul care se ineaca in lighean!!!

Deci, sfatul meu (muahahahahaha) este: inainte de a deschide urechile, deschide ochii!!!