Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 19 decembrie 2017

Forever and more

A murit Dobrin Petkov. DJ Dobcho a murit, la 34 de ani.
A făcut atac de cord în plină petrecere de salsa. Era ”la butoane”.

Și-acum hai să vorbim despre viitor!
Avem, n-avem?

Și dacă avem, tot n-avem! Pricepi?
Poate sună macabru dar ăsta e genul de moarte pe care mi l-aș dori.
Să mor subit, făcând ce-mi place.

Când? Dracu știe, sau poate nici el.
Dobcho avea 34 de ani. Dacă mă uit la el, sunt pe credit demult.
Totuși, conform statisticilor europene mai avea de trăit vreo 35.
Dacă mă uit la străbunicu, eheee, nu-s nici la jumătate.

Dar nu mă uit. Nu mă mai uit. Demult nu mă mai uit... de când un alt amic de-al meu a făcut infarct la 30 de ani. Era prin 2003. Era la fel de slab ca mine, la fel de sportiv, la fel de vesel, la fel de viu. Practic n-avea factori de risc... așa, și ce?

Nu-s morbidă, sunt realistă.

Și-acum hai să facem planuri de viitor!
Că probabil și el își făcuse. Conform statisticilor n-avea de ce să nu-și facă.
Și care viitor? Cum să-l definim? E mâine, peste 6 luni sau peste 10 ani?

Hai mai bine să ne bucurăm de fiecare zi. Fără planuri, fără promisiuni, fără scrâșnet de dinți.

Forever... nu zău? Al cui ”forever”?