Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

vineri, 26 august 2011

inteligenta emotionala

Sună cam academic însă e un dar simplu pe care ori îl ai ori nu. Cum te prinzi dacă ai sau ba? N-am chef să dau definiții docte așa că recurg, băbește, la exemple:
- dacă eu îți zic, în cadrul unei conversații, că anul ăsta nu îmi iau concediu si tu-mi zici ”vaaai, eu sunt obosit mort n-am avut decât 2 săptămâni de vacanță dar îmi mai iau 2 în septembrie” ... n-ai!
- dacă vii în vizită azi (pentru că n-ai de lucru mâine și te pregătești de-un somn până la prânz) dar uiți să mai pleci până la cântatul cocoșilor deși mă vezi cum casc de-mi troznesc fălcile și tocmai ce ți-am zis câtă treabă am dimineață... n-ai!
- dacă mă suni și la întrebarea ”ce mai faci?” îți răspund că am treabă dar tu ai chef de conversație așa că-mi povestești verzi-și-uscate și ca să mai scoți niște cuvinte de la mine mă întrebi de încă 7 ori ce mai fac... n-ai!
- dacă spui bancuri cu grași în prezența obezilor, bancuri cu morți și cimitire când ai prin preajmă persoane în doliu precum și povestești cum i-ai tras-o vecinei de la 2 care-i măritată de față cu amicul tău care tocmai a aflat că-l înșeală nevasta... n-ai!

Atât.