Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

joi, 29 septembrie 2011

Raiu' personal

Bântuie de ceva vreme în lumea lui blogărică o modă care sună cam așa: azi mă mâncă tastatura da-s în pană de subiect... Ce mă fac? Cum să mă scarpin?
Citesc ce-au mai scris alții și brusc mă pălește ideea... ce păcat că nu-i originală pen-că evident și foarte clar io aș fi scris mult mai bine, mai frumos, mai legat, mai plin de înțeles despre subiectul ăla... iuhuuu, facem o leapșă... bună și-asta în lipsă de altceva.

 
E clar că m-am ramolit, caut de 10 min blogul/ postul care mi-a dat ideea și neam dacă-l găsesc... mi-oi prezenta omagiile la prima străfulgerare de memorie, deocamdată iată cum arată Raiul în capu meu:
- Raiul nu-i o chestie fixă, el se schimbă după dispoziția cu care m-am trezit și NU, nu vreau să mă trezesc mereu plutind printre norișori pufoși și nici cu izvorul personal de bere la cap, oricât ar fi de tentant m-aș plictisi
- În Raiul meu termometrul arată constant la 26 de grade mai puțin atunci când am chef de iarnă și de muci înghețați în barbă
- La mine-n Rai muntele-i lângă mare și amândouă șed lângă Deltă. Delta-i a mea și dai examen de bună creștere și intenții ca să pătrunzi în ea
- Raiul meu e populat cu persoane care-mi plac, mai puțin când am chef de harță și am nevoie de parteneri de scandal
- Cu degetul mic de la mâna dreaptă pot să materializez orice băutură sau mâncare în cantități cu 10% peste destul, evident nu mă-ngraș și nici nu mă mahmuresc indiferent de excese
- Pot să mă transform în orice animal, numai ca să vad cum e, pot să fac și pui dacă vreau
- Călătoresc în timp, adică timpul călătorește spre mine și pot să stau oricât în orice direcție
- Evident c-am descoperit demult toate secretele Universului și-s atotștiutor, înțeleptul tuturor lumilor trecute, prezente și viitoare.

Să-mi bag pula io-s Chuck Norris...