Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

miercuri, 26 octombrie 2011

De ce urasc publicitatea?

Pentru că în loc să mă informeze cu privire la produse și servicii îmi dă comenzi... 
Iar io:
- n-am de gand să beau pișatul ăla maro ca să gust fericirea, am alte metode pentru asta
- nu vreau să mă-nvețe ProTv să trăiesc, iacătă că m-am descurcat bine merci pan-acum
- nu sun acum nicăieri ca să profit de ofertă pentru că am altă treabă și n-am chef
- nu intru în Maximia și nici în alte părți...
- nu vreau vechiturile lui Smiley, le am pe-ale mele și nu fac atâta caz de ele
- nu încerc iaurtul bășinos timp de 14 zile - poate nu v-ați prins incotro o iau gazele cauzatoare de balonare sub acțiunea iaurtului-minune...



Și stii de ce nu fac toate astea? Nu pentru că-mi lipsește simțul aventurii, nu pentru că nu-s deschis la nou, nu pentru că n-am cu ce le cumpăra ci pentru că:
NU-mi comanzi tu mie ce să fac! Clar?

În plus, mă iei de prost dragă publicitate când îmi zici ca nu-ș ce plic de prafuri conține 35% legume... 35% din 100 de grame inseamnă o jumătate de morcov care costă mai puțin de o zecime din cât ceri tu pe mizeria aia... restul fiind sare (care costă 1 leu kilu) și niște substanțe necomestibile.

În loc să-mi explici ce bine spală detergentul mă aburești că miroase a trandafiri? D-aia suntem nația cea mai îngălată, că-n loc să ne curățăm ne parfumăm. Nu contează cum spală, contează cum miroase.
Tot aici intră și deodorantul care te protejează 72 de ore... m-am îngrozit... de ce nu te-ai spăla 72 de ore? Dacă ești în expediție de supraviețuire îți spun eu 50 de lucruri mai importante care au aceeași greutate (bagajul ți-e limitat la cât poți căra în cârcă) pe care să le pui în rucsac iar dacă te-ai pierdut în deșert crede-mă că n-o să-ți pese dacă puți a sconcs.
Însă alta e reclama care m-a crispat definitiv: Paranix - șampon împotriva păduchilor. Cât șampon d-ăsta speri să vinzi în România de-ți convine să plătești difuzarea spotului la oră de vârf? Câți păduchioși are țara asta?

Și te-aș mai ruga dragă publicitate să nu mai înveți candidatul să vină la interviu cu casca de motociclist ca să impresioneze, nici pe angajat să frece menta-n pauze lungi și dese pline de chipsuri și nici pe domnișoara de la ghișeu să răspundă cu gura plină, încleiată de brânză topită... crede-mă n-au nevoie să fie încurajați...îs destul de prost crescuți ca să facă asta spontan, nu le da apă la moară c-o să creadă că așa e frumos.

Așa că păziți-vă de publicitate dar mai ales de... apă:
http://www.youtube.com/watch?v=7bCgDeAYFTk&feature=player_embedded