Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 24 ianuarie 2012

Ar trebui sa fiu trist...

si nu-s.
E frig, ploua, e marti (zi nemernica... nu-i inceput, nici mijloc si nici sfarsit de saptamana, un fel-de-n-ar-mai-fi intermediar, ieri fu luni si maine-i miercuri, so what?) plus ca ianuarie e luna in care toata lumea sufera de sindromul buzunarului gol (in frunte cu mine care am niste mii de lei datorii scadente la sfarsitul lunii). 
Ar trebui sa intru in depresie da' nu-mi vine... n-am chef.
Asa c-am dezgropat cateva cantecele care-ntotdeauna ma fac sa zambesc:










Intre timp ploaia s-a transformat in lapovita. Da' hotaraste-te dracului odata ca si-asa mi-e greu sa ma setez. Ori ningi, ori ploi! Clar?

ascultati acum, ass, ascultati acum:


we should be happy, that's what I've said from the start
so

if you don't like my fire, then don't come around
'cause
I have dreams of orca whales and owls
or
shall we liquify?
better idea...
baby let's drink and drive 
no doubt I'll
win some or learn some
and in the end
take me the way I am

parca tot mai bune erau o depresie țeapănă si-o vodka pe frigu' asta... :-)