Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

joi, 12 ianuarie 2012

Draga Baselu


Cand ai zis ca-ti dai demisia si-ai uitat, am zis ca vei fi avand vreun soi de simt al datoriei sa duci mandatul la capat.
Cand l-ai pleznit pe mucosul ala mic peste ochi m-am gandit ca esti om si tu si ca probabil piticania te-o fi scos din fire.

 
Cand ai facut-o pe don'soara reporter tiganca imputita m-am gandit ca nu ti-o fi usor sa umbli cu alaiul de bagaciosi dupa tine toata ziua.
Cand ti-a-ntors curu' Sarkozy m-am gandit ca esti mai din topor si slobod la gura asa ca l-oi fi suparat cu ceva.
Ti-am gasit scuze la orice magarie pe care-ai comis-o pentru simplul fapt ca nu vedeam cu cine te-am putea inlocui astfel incat sa nu dam din lac in put.

Te anunt pe aceasta cale ca ai facut-o de oaie cu Raed Arafat si SMURD-ul, cu cacaturile de declaratii care n-au legatura cu subiectul, cu imbarligaturle de smecher de cartier. Daca macar te rabda inima sa recunosti tacit c-ai dat-o-n bara mai era cumva, da' suferi de logoree si cu fiecare aparitie publica pe tema asta iti sapi groapa tot mai adanc.

Pai cam cat de prosti ne crezi?
Ti s-a urcat domnia la cap?
N-a zis nimeni ca legea aia de cacat desfiinteaza Smurdul da' e logic ca va muri fara fonduri.
Raed Arafat A FACUT Smurdul, voi doar l-ati finantat.
In saracia asta de tara nu sunt bani destui cat sa iasa si profit din mizeria de buget de la sanatate deci privatii n-au ce cauta aici.
Ati desfiintat o groaza de spitale si-acu' visati Serviciu de Ambulanta Satesc...
Io nu stiu daca te consiliaza cineva sa debitezi ineptiile din ultima vreme sau iti vin spontan dar te avertizez ca oricine candideaza impotriva ta, prin oricine-l inteleg si pe Natty Meir (ca sa pricepi cat de grava-i situatia), va avea votul meu.
Si nu va fi un vot PENTRU ala ci va fi un vot IMPOTRIVA ta.

Si ca mine mai sunt multi!

p.s. Pentru ca mi s-a atras atentia ca Baselu' nu mai poate candida simt nevoia sa-mi justific figura de stil:
1. nu mai poate candida conform legilor in vigoare AZI, legi pe care oricum se caca de cand il stim, iar daca n-o sa-i iasa asta, probabil va trece la punctul 2.

2. nelipsit ca patrunjelu-n ciorba Baselu se va "reinventa", in conditii optime (pentru el) si-n absenta reactiei noastre, aparand sub forma de Presedinte la camera deputatilor, Prim ministru sau mai stiu eu ce... si cum Baselu n-a auzit de separatia puterilor in stat va continua sa-si faca de cap si sa ne "hăhăie" in cap la fiecare aparitie publica. Personal am facut alergie la hăhăhă si la aroganta.

De-aici incolo sa judece fiecare cu capul din dotare ca io nu-s lider de opinie ci exprim doar o parere PERSONALA.