Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

vineri, 26 octombrie 2012

Recomandată


Poștașul puturos nu se învrednicește niciodată să centreze fanta cutiei de scrisori așa că tot ce primesc prin poșta română găsesc înfipt în ulucile de la gard.
Asta dacă nu plouă și nu bate vântul.
Sau dacă respectiva ”trimitere” n-are dimensiuni de post-it și grosimea foii de ceapă.
Spulberat de curenți și ascuns între frunzele toamnei, probabil udat de rouă și pișat de câine, negăsit nici în ziua de azi zace un aviz referitor la o recomandată.


Așa mă gândesc eu c-o fi devreme ce am primit o ”reavizare” pe care scrie să mă prezint ”URGENT”, începând cu data de 24 oct 2012, în ORICE zi lucrătoare, de la 7.00 până la 17.30 la Oficiul Poștal să ridic respectiva chestie.
Nah bun... numai că reavizarea am primit-o în data de 24... seara evident, când am ajuns acasă!
Acuma... urgent-urgent, dar unii mai și muncesc și ghici când? Taman în intervalul orar în care au fost invitați la sediul poștei... așa că pe nepusă-n masă n-am putut să-mi las treburile baltă ieri însă m-am străduit și am ajuns azi.

Paranteză: de ce zic ”m-am străduit”? Pentru că sediul oficiului poștal are firma acoperită de crengile pomilor și e într-o văgăună, așa că deși aveam oarecare idee cam pe unde s-ar afla și am trecut de două ori cu mașina la pas prin zonă (mulțumesc pe această cale tuturor colegilor de trafic care mi-au umplut frigiderul) n-am reușit să găsesc blestemata de poștă. M-am întors la birou, l-am interogat pe amicul guagăl și am sunat să întreb. Am primit informații prețioase, fără de care n-aș fi ajuns în veci.

Acolo stupoare: scrisoarea a fost trimisă IERI înapoi expeditorului deoarece eu nu m-am prezentat s-o ridic!

Să recapitulăm: pe 24 seara primesc reavizare, pe 25 scrisoarea pleacă înapoi!!!

Întreb totuși cine era expeditorul și mi se răspunde c-o ridicare din umeri ”Nu știm, noi notam în registru doar destinatarul și data”. Îmi rămâne doar să mă-ntreb: dacă nu știu expeditorul cui dracului au trimis-o ”înapoi”?

Dragă Poșta Română,
Io știu că matale livrezi numai pensii - la oameni care stau acasă și facturi - care chiar dacă se pierd vor fi plătite până la urmă că au grijă companiile să-i sune pe datornici dar dă-mi voie, mie om al muncii, să te fut în guriță pentru serviciul execrabil pe care mi-l prestezi.
Permite-mi să te anunț cu tot respectul că nu intenționez să-mi mai pescuiesc facturile din baltă atunci când plouă și nici să le caut prin curte atunci când bate vântul pentru că stimata Poștă Română eu am dat o poală de bani pe cutia poștala instalată la îndemâna lucrătorului tău pe care-l doare-n cur.
De asemenea dă-mi voie să-ți aduc la cunoștință faptul că dacă mai pui scrisorile mele la vecina și pe-ale ei la mine voi găsi vreun articol de lege referitor la confidențialitatea corespondenței cu care să-ți fut zilele așa cum mi le fuți tu mie. Înțelegi?
În plus voi face în așa fel încât să nu-ți mai folosesc NICIODATĂ serviciile (că poate TU nu știi dar facturile se pot trimite pe e-mail)  iar când angajații matale vor rămâne fără obiectul muncii și se vor plimba cu palma-n cur pe la Oficiul de Ocupare a Forței de Muncă mă voi amuza copios.
Acestea fiind zise îți urez ”succesuri” în activitate,
Clientul

Morala:
Dacă vrei să trimiți ceva și să fi sigur că ajunge la destinație folosește curieratul rapid că ăia, indiferent de la ce firmă, dacă nu te găsesc acasă te sună!