Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

joi, 17 iulie 2014

the Tooth Fairy strikes again

Pentru ca am copilarit pe vremea raposatului vis-a-vis de o clinica stomatologica din care razbateau urlete de schinguire si pentru toti stomatologii pe care i-am cunoscut erauu rude apropiate ori cu Mengele ori cu Freud mi-e frica de dentist mai presus de educatie si de ratiune.
Daca vrem sa-i dam un nume, acela e FOBIE... atat de profunda ca incepe sa-mi fie fizic rau inca din ziua programrii, cu 2-3 zile inainte de intalnirea cu dentistul.



Din pricina acestei fobii, evident ca cea mai antipatica persoana din lume e stomatologul, indiferente de sex, varsta, inaltime si indice de masa corporala.
Cand auzeam ca trebuie sa gasesc un dentist care sa-mi placa ma uitam lung la interlocutor si ma intrebam ce forma de BDSM practica.
Vroiam doar unul care sa nu ma chinuie si sa faca treaba.
Daca mi-ar fi spus cineva ca o sa ajung sa ma cac pe mine de ras in cabinet cu freza printre dinti l-as fi trimis la Balaceanca, Marcuta, Socola sau alte institutii de profil.

Ei bine, azi s-a intamplat minunea, Zana Maseluta are siguranta, rabdare, umor (si mai negru si mai colorat), Nu-si pierde rabdarea, nu se acreste, nu se victimizeaza ca ce hal de pacient i-a trimis pronia.
Aaaa, si are un halat cu Garfield.... stiu ca nu e mare lucru dar il coboara de pe piedestalul studiilor medicale si-l face OM... ca si mine. Nu stiu de ce da' nu-mi plac Dumnezeii pe la mine prin gura, aia care te traznesc pentru c-ai fumat si-ai ciocolatit si ai lipsit la "spovedania" anuala.

Stiu ca-l obosesc si-l storc de vlaga si vreau sa-i multumesc ca inca ma mai suporta :-)

Nu pot sa-i dau numele si nici sa-i pun poza ca nu l-am intrebat daca e de acord dar tare mi-ar placea.