Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

sâmbătă, 16 august 2014

Logica trista

Am dus-o ieri pe prietena mea O. la Zanu Maselutz pentru ca o speriasera unii in asa hal ca deja se gandea la proteza.
Short notice si fara programare a trebuit sa asteptam un pic si pentru ca eram in verva si radeam ca apucatii ne-am gandit ca poate-i mai bine sa stam afara.
La un moment dat iese din cabinet un domn distins si zambitor.
O. zice:
- Domnu'' precis lucreaza aici...
- De ce zici asta? - o intreb curioasa
- Pentru ca a iesit zambind...

Lui O. nu-i e frica de dentist, n-are filme de groaza in cap (cum aveam eu) si totusi experienta ii spune ca numai aia care lucreaza acolo ies din cabinet veseli... domnilor stomatologi, cre' ca aveti de lucrat la imagine.

Cand a iesit de la Maselutz, O. m-a pupat entuziasmata si mi-a multumit, nush ce i-o fi zis el acolo da' dupa cum ii luceau ochii cred ca pusese gandul protezei in cui :-)