Personal am senzatia ca reclama asta se filmeaza pe strazile din Pitesti in fiecare zi si participa la casting jumatate dintre soferii aflati in trafic.
- uitatul in retrovizoare e optional, si-asa prostu' din spate caruia i-ai taiat calea o sa puna frana... ca daca te loveste din spate e vina lui
- la fel de optionala e semnalizarea... acum nu vreau sa fiu mai catolica decat Papa, nici eu nu semnalizez daca vecinilor mei din trafic nu le schimba viata schimbarea mea de traiectorie, da' daca vreau sa-ti tai calea schimband banda sau sa pun frana din senin ca mi-am amintit ca fac la stanga... semnalizez
- iesitul brusc cu spatele din parcare in plin trafic nu necesita sa te-asiguri, oricum masinile opresc ca doar nu-si indoaie nimeni tablele de dragul de a te scoate vinovat.
- sa iesi la dreapta dintr-o straduta laturalnica in bulevard contand pe faptul ca celelalte masini o sa se "restranga la o banda" ca sa-ti faca tie loc e o chestiune de barbatie... pai ce, coaiele tale-s mai mici decat ale alora din banda 1?
- sa nu-ti pastrezi banda pe care ai intrat in giratoriu pentru ca ti-e lene sa invarti de covrig e o chestiune de ergonomie
- sa demarezi "in tromba" c-un cacat de diesel fumegos din 1900 toamna care-avea in zilele lui bune 90 de cai si-acum daca i-au mai ramas jumate e un miracol, lasand in ceata juma' de cartier e dovada ca in tine zace un mic pilot care asteapta sa fie descoperit si propulsat direct in formula 1.
- sa pleci cu scart de la semafor, riscand Doamne-fereste sa-ti scoata vreun ochi cele 50 de cruci (pe care inertia le arunca inapoi) din parbrizul Loganului tau 1.4 de 75 de cai pentru ca apoi sa trantesti o frana indesata oprindu-te milimetric de curu' unei masini care sta parcata-n drum (aiurea si aia) de trei zile e o dovada de patriotism mai ales cand pe banda a doua e o masina "de import".
- sa te iei la crosetat traficul cu alta masina (tre' sa recunosc ca uneori e amuzant mai ales daca masinile-s de puteri similare si soferii s-au inteles din priviri) dar sa n-ai sportivitatea sa intelegi ca ai pierdut pentru ca nu te-ai uitat in zare sa vezi ca un nene incearca de ceva vreme sa vireze stanga prin puhoiul de masini si-n loc sa opresti, sa-i tai calea "partenerului" taman cand ala-i in accelerare... e de cacat.
- sa ocolesti centrul imaginar al intersectiei (prin dreapta) luandu-ti avant din banda 1 ca sa faci la stanga e o mandrie, dovedesti astfel ca ti-ai luat permisul in negura vremii si nici c-ai mai citit legislatie de-atunci - mizeria aia de reglementare s-a scos demult
- parcatul de-a latul pe 2-3 locuri, precum si parcatul pe treceri de pietoni, in usa bancii, pe mijlocul benzii 1 si altele de felul asta sunt dovada fanteziei si a spiritului anarhic, peace man!!!
- da' o categorie de soferi iubesc in mod special: p-aia care au scaunul atat de aproape de volan incat isi freaca nasul de spitele lui si care, din aceasta pricina, n-au cum sa vada nici in oglinzi, nici in lateral (predominant mosi de varsta a treia plecati de-acasa ca sa nu-i gaseasca aia cu coasa si pipite transplantate intr-o masina prea mare pentru ele), astia merg ca in Egipt unde principala regula e protejarea partii din fata a autoturismului, in traducere daca esti c-o juma de masina in fata ai prioritate in orice situatie. Astia is sarea si piperul, adrenalina cea de toate zilele, unde mai pui ca avand picioarele cracanate ca sa le incapa volanul intre genunchi ajung cu dificultate la frana (daca se gandesc cumva s-o caute).
Stiu ca asta e zona in care s-au dat cele mai multe permise pe "oua" da' fratilor... de-atunci si pan-acu' tot n-ati mai invatat sa conduceti? V-as trimite la un stagiu de soferie de o luna in Bucuresti si as suspenda permisul oricui s-ar intoarce cu masina zgariata (celor care se intorc cu ochii invinetiti de taximetristii pe care i-au luat la p..a in trafic, le-as da totusi un premiu de consolare: inca doo'j de bate dupa ceafa)..
Tu-va muma-n cur deopotriva la adormiti si la "vedete", ca odata nu ma duc in oras sa nu ma-ntorc cu nervii pe moate, asta in timp ce Politia sta la boschet sa prinda un parlit cu 10 km peste limita legala... ca dac-ar sta in oras sa supravegheze traficul, intr-o luna n-ar mai fi aglomeratie pe strazi.
Don't worry, there's no sugar :-)))))))))))))))))))