Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

joi, 30 octombrie 2014

Ce poți face în 40 de minute



Am aflat astăzi, dintr-o întâmplare și cu stupoare, câte poți face în 40 de minute - postarea asta or s-o înțeleagă piteștenii... pentru restul lumii nu-i relevantă.

Am plecat din service, nici nu ieșisem bine pe poartă că m-a sunat un prieten și am fost nevoită să mă uit la ceas căci vroia un favor care trebuia îndeplinit până la o anumită oră, era 10.00.
Am ajuns la Muntenia, m-am învârtit după loc de parcare, am găsit, am plătit.
Am traversat piața printre Trivale și Fortuna, am ajuns la bancă.
Am stat la coadă, în față era doar un cetățean care s-a mișcat repede, am ajuns la ghișeu, am depus niște bani, am stat un pic de bâză cu domnișoara de acolo - că plouă, că e frig, că mama ei de iarnă ce repede a venit.
M-am întors la Muntenia, am luat mașina și am plecat la RAR (vis-a-vis de Carrefour) prin oraș, recunosc că s-au aliniat astrele și toate semafoarele erau verzi :-).
Era radar la Vamă, m-au ratat :-P
Am ajuns, am parcat, am urcat la et.1, am așteptat să-mi calculeze suma de plată.
Am coborât, am așteptat să-și termine doamna de la ghișeu convorbirea telefonică personala ”vaaai, felicitări, să vă trăiască, un copil e întotdeauna o binecuvântare... bla-bla, la-la”.
Am plătit, am urcat să duc copia verde, am stat să mai facă încă o copie xerox, s-a blocat hârtia de 3 ori... Am stabilit termenul pentru audit, ne-am salutat, am plecat.
Mă blocase o domnișorică, s-a uitat la mine senin ”N-aveți loc?”, i-am răspuns ”Io nu... dar dacă vrei te las să încerci”... s-a strâmbat toată și a mutat mașina care era aproape proptită-n fundul mașinii mele... dac-aveam o coajă de Logan aș fi încercat să ies numai ca s-aud cum face POC.
Am luat-o pe centură înapoi.
La giratoriul de la Bascov m-am uitat la ceas, trebuia să fac o plată on-line înainte de ora 12.00 (și credeam că e pe-aproape)... surpriză: 10.36.
Am crezut că mi-a stat ceasul sau că a rămas cumva cu o oră în urmă, m-am uitat la ceasul de mână... 10.37.
Twilight  fucking zone sau călătorie în timp?
La 10.40 intram în service.
Mi-am verificat ora de plecare pe camerele video, plecasem la 9.58.