Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 29 septembrie 2015

Pe picioarele dinapoi


Cumpără acum...      
Gustă fericirea...
Sună acum...
Încearcă...
Dă like...
Dă share...
Vino la farmacie...
Înghite hapuri...
Întinde pe pâine...
Și bomboana pe colivă: ”tu de ce nu faci aia?”, ”tu de ce nu faci ailaltă?”...
Să mâncăm la fel, să ne căcăm la fel, să ne bucurăm la fel, să ne îmbrăcăm la fel!
PUUUUUUUUUUUUUULA MEA! IO NU VREAU!!!


NU vreau uniformă !


Orice tentativă de a mă ”introduce” cu japca în vreun ”partid”, fie el al mâncătorilor de margarină, al luptătorilor de sumo sau al pupătorilor de coropișnițe îmi repugnă din start!

Până și chestiile care-mi plac, îmi devin antipatice atunci când sunt puse în forma ”trebuie să...”.
Până și persoanele care-mi plăceau, îmi repugnă atunci când încearcă să mă introducă ”subtil” în vreo formă de standardizare.


Mă scutur de orice îngrădire precum calul de muște iar uneori dau și cu copita... sunt doar pe jumătate domesticită și eu mie-mi plac așa.

Pa, pa!