Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

luni, 28 decembrie 2015

2015

A fost un an bun.
Am făcut lucruri noi, am cunoscut lume nouă, am fost în locuri noi și am învățat.
M-au dezamăgit oameni pe care-i știam demult (poate și eu pe ei), am ”năpârlit” câteva năravuri proaste (am căpătat altele noi) și am luat decizia de a mă despărți de un loc drag mie.
Am râs, am plâns, m-am enervat, m-am amuzat (uneori toate deodată).
M-am inflamat și m-am stins... totuși parcă anul ăsta entuziasmul a fost mai mare decât lehamitea.
Mi-am scos prietenii din minți și ei pe mine.
Am greșit, am reparat unde-am putut iar pe alocuri, pe unde mă depășea situația, am lăsat timpul să-și facă treaba.
2015 a fost anul în care am învățat să tac, stau mărturie vreo 20 de postări nepublicate și cam tot atâtea drafturi de mail netrimise. Poate anul viitor învăț și cum să fac asta fără să mă enervez cumplit :-).
Parcă am crescut în înțelepciune sau poate n-am fost pusă la încercare.
Am citit, am lenevit, am dansat, am băut, am călătorit... eu cred că-i destul ca să pot declara că anul ăsta ieșit pe plus.

Nu-mi propun pentru 2016 să fac căcatul praf subit. 
N-o să slăbesc 10 kile și nici n-o să mă las de fumat, n-o să dorm 8 ore pe noapte și nici n-o să mă lepăd de slana-cu-ceapă-și-palincă.
O să continui să ofer atunci când îmi vine și o să mă aricesc când mi se cere și n-am chef să dau.
O să continui să nu aștept nimic în schimb.
Aș vrea să cred că voi reuși să acord celorlalți exact atâta atenție și importanță cât îmi dau și ei mie, dar asta-i o cauză pierdută din start așa că nu-mi bat capul prea tare, am trecut-o aici, ca și-n anii precedenți, așa... să fie.
O să-mi cumpăr poante, e prima dată în 35 de ani când mi-e dor de ele.
O să merg în Cuba, poate mă și întorc... n-am decis încă.

Am într-un sertar al minții, sub cheie, două planuri. Dacă duc la bun sfârșit măcar unul dintre ele, la anul pe vremea asta, o să vă spun că 2016 a fost un an grozav.

Iar vouă vă urez să aveți un 2016 minunat (orice-ar însemna asta pentru fiecare dintre voi).