Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

marți, 19 iulie 2016

Martea e o zi delicata !

Io nu-s superstitioasa, da' fut-o de marti daca n-are ceasuri rele si nu numai trei, cum zice legenda:

- Am luat-o de dimineata: pe cand imi beam cafeaua-n varf de pat si ma jucam cu clavele, chioara de somn, nu m-am mirat cand mi-a zburat un bat din mana. Dau pilota la o parte sa caut batul, il gasesc... dar tigarea (aprinsa) nu mai era in scrumiera, o zburatacise curentul prin pat. M-am trezit instant!

- In drum spre service, vad un mate-fripte c-un plod in brate cum se uita in sus si-n jos sa treaca strada si taman cand parea ca a vazut ca vin masini a tasnit de pe trotuar de mi-am insirat cauciucurile pe asfalt - NU era pe trecere evident!

- Comand niste piese, identificate riguros dupa serie de sasiu, se livreaza altceva. Eroare de echivalare la furnizor. Elevatorul blocat 2 ore, alte piese aduse cu taxiul :-) Clientul in spume, io asisderea.

- Unul dintre mecanici s-a invoit 2 ore ca sa-si preschimbe permisul. A ajuns la munca pe la ora 14.00 (de la 9.00). Nici macar nu pot sa-l smotocesc cum ar merita, e ziua lui de nastere azi... si mi-a adus prajituri (astea se contorizeaza pe plus)!

- De 6 ani am un taximetrist care-mi aduce piese de la furnizori atunci cand am o urgenta. Toti il cunosc, e atat de corect ca poti sa-l trimiti cu bani la banca... totusi azi se trezi unul de la depozit ca nu-i da marfa daca nu-l trimit cu biletel semnat si stampilat... bah, ejti pruost? 

Tuesday selfie

P.S. Titlul nu-mi apartine, e emanatia filozofica a unui prieten apropos de o alta marti petrecuta pe la RAR si Politie - am vrut sa scriu si povestea aia dar mi s-a facut lehamite.