Beware of the brain fart!

Beware of the brain fart!

sâmbătă, 30 septembrie 2017

Jurnal aventură - sală... de forță

Pe vremea când nu existau atâția guru ai modelării corporale, mi-a zis mie un antrenor despre ganteră: bă, dacă ți se pare grea, n-o folosi, că o să faci masă, nu definiție.
D-aia, în apogeul formei mele fizice, n-am sărit de 7 kile.

Da' așa-i că găleata de lavabilă de 15 kg nu e ganteră chiar dacă ai câte una în fiecare mână? Săcoteiul de adeziv de 5 kg, în schimb, e fix ce trebuie :)))) atât că nu prea ai de ce să-l apuci și dă în antebrațe ca surdu'n clopote.
Punând la socoteală și scările urcat-coborâte de nuștiucâte ori, cu lest sau fără... mă piș pe ea sală: am febră musculară peste tot dar ȘI un rânjet de satisfacție până la urechi pentru că azi mi-a ieșit un pic mai mult decât mi-am propus.

D-aia... Efes Draft... pentru că merit !!!
Și somn.
Și mâine... "The devil is in the detail" !